2017. február 1., szerda

a szomszédban "csönd honol "

Mióta legutóbb összepattantunk gumicsirkével és a tényàllàst leegyeztettük a rendôrôkkel, azóta kedvenc szomszédunk màr nem is köszön ! :)
Viszont cserébe ritkàn làtjuk !
Még januàr elején történet ,hogy az egyik délutàn csak a 3 nagyfiú maradt  itthon , mi elmentünk egy fél napra a kicsikkel együtt.
Amikor hazaértünk, azzal fogadtak a fiúk, hogy most mentek el a rendôrök; Az öreg kisasolta, hogy nem vagyunk itt és kihivta a fiúkra a "szervet " ,hogy megijessze ôket .
2 rendôr csöngetett be . A sràcok ajtót nyitottak és kivàncsian kérdezték, hogy miben segithetnek ?
A rendôrôk mondtàk, hogy bejelentés érkezett, hogy innen erôs làrma jön ki ,ezért kellett kijönniük, de megjegyzek, hogy ôk bementek a szomszédhoz, hogy érzékeljék az àllitólagos zajt és semmi rendelleneset vagy zavarót nem hallottak !!! De szólniuk kell, hogy miattuk jöttek ki .  :)))))))

Bevallom a hir hallatàra, a méreg és a röhögôgörcs kerülgetett, aztàn ,hogy ne kapjak agyvérzést azon az éjszakàn egy kicsit "megzörgettem" a két lakàst elvàlasztó beltéri ajtót . Gondoltam, màr senki nem hiszi el neki ,ha betelefonàl az éjszaka kôzepén . :))))

...és azóta csönd van ! :) De màr nem is köszön . :))) Én, ha meglàtom karlenditéssel jelzek neki, csak hogy érezze a törôdést ,de egy minimàlis esélyt sem adok annak,hogy "beszélgetni " akarjon velem . Nem beszélek vele ,eldöntöttem, hogy semmit nem vagyok  hajlandó meghallgatni sem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése