2011. február 18., péntek

..az egyik szemem sír, a másik nevet...

Isten útjai kifürkészhetetlenek !...és ez nagyon igaz !

Évekkel ezelőtt a fiúk iskolájába jött egy új, fiatal tanítónő, akit látásból ismertünk, közvetlenül velünk nem került "munkakapcsolatba" , de az udvaron, stb rendszeresen összefutottunk.
Aztán az egyik téli napon az egyik anyuka kérdezte tőlem, hogy hallottam e , hogy Erzsi néni elment az iskolából, mert Brüsszelben kapott állást ?!
Nem tudtam róla, de csodálkoztam, hogy így év közben és csak nemrég jött és különben is.... úgy nem jó érzés, amikor hirtelen valaki "eltűnik" az ember megszokott környezetéből.
Magamban sok sikert kívántam Neki és éltük tovább a megszokott életünket....egy darabig.

Aztán egyszer csak mi is itt kötöttünk ki és ennek kapcsán kaptam egy levelet az interneten , illetve kettőt : egyet otthonról ,egyet pedig Belgiumból ,amiben Erzsi néni azaz Böbe bejelentkezett és megírta, hogy itt találtak új otthonra férjével és a volt kolleganőjétől :) tudja, hogy mi is itt vagyunk, így jó lenne felvenni a kapcsolatot !
Mi tagadás,nagyon megörültem Nekik és bár nem laktunk túl közel egymáshoz, mégis sikerült egy viszonylagosan folytonos, rendszeres kapcsolatot kiépítenünk egymással ,így gyakorlatilag mindig tudtunk egymás dolgairól , életéről !
Így telt ez az elmúlt másfél évünk, de most újra forog a Föld és újabb változás áll be balgiumi életünkben :

Böbéjéknek egy újabb lehetőség adódott az életükben, ezért hát úgy döntöttek, hogy elhagyják Belgiumot és északabbra költöznek ( egyébként nagyon szép helyre) , ahol várja őket az új munka, az új kihívás és megannyi kaland !
Mivel a költözés már csak napokra van , sajnos el kellett búcsúznunk egymástól ,ami valljuk meg őszintén , nem könnyű dolog az ember szívének. :(
Böbe eljött hozzánk és még pár órát "pletykálhattunk" és tervezgethettünk a közeli és távolabbi jövőre nézve.
Én őszintén bízom benne, hogy életüknek egy nagyon mozgalmas, élménydús , áldott szakasza kezdődik vagy folytatódik , ezért amellett, hogy hiányozni fognak nagyon sok sikert , gyors beilleszkedést, sikeres nyelvtanulást és .........minden titkos vágyuk beteljesülését kívánom !!!!!

Böbe csak előre !!!! Büszke vagyok Rád , minden rendben lesz !!!
Isten Veletek ,hamarosan megyek ám ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése