2011. október 25., kedd

érik a forgatókönyv

Minap cseteltem Bogi barátnőmmel, ahol épp elpanaszoltam Neki az elmúlt nap eseményeit.
Az alaphangulatot ismeritek, azaz , hogy kissé kripli állapotban vagyunk ,így az egyéb járulékok kissé kiborítják a gyenge idegzetű, hatgyerekes anyukákat.
Bogi nem értette, hogy miért nem írtam meg a blogban.
Talán azért, mert ezekre a jó kis napokra nem biztos, hogy emlékezni, mint inkább felejteni szeretnék. :)
Na jó, azért pár sztorit elmesélek :

Alap:
Huba :beteg, lázaska, válladékozik a szeme, fogzik, náthás , nehezen eszik, egész nap a kezemben nyünyög.
Dia : nincs túl jól, tehát itthon marad, reggeltől folyamatosan foglalkoztat, kissé hisztis hangulatban van.
Én: köhögök egész nap, állítom napi több ezer felüléssel felér az a hasprés ,amit ezáltal előadok. Szünet közben alig van.

Esemény:
Nagy nehezen délután elvergődünk a gyerekekért ,akik még bringával járnak, tehát csak útnak kell őket indítani az iskolától , ja és persze a táskákat bepakolom a kisautóba, hogy ennyivel könnyebb legyen hazatekerni.
Már az indulásnál rágják egymást, hogy ki lesz az első a sorban, ki megy középen és hátul és hogy most szabad e előzni vagy sem.
Vitának véget vetek, parancsba kiadom a sorrendet és az előzési tilalmat remélve, hogy így megússzuk az erdei verekedést.
Én a kicsikkel közben megálltam a közértnél pár dolgot gyorsan beszerezni, ezáltal a bringások valamivel hamarabb értek haza.
A következő vitapont vagyis inkább harci tűzfészek a wc elfoglalásának sorrendje.
Éppen ezért már egyszer bevezettük, hogy mielőtt hazaindulnak a suliból ,mindenki kötelezően kimegy a toalettre, hogy ilyen sürgősségi vetélkedések ne legyenek.
Sajnos ezt ezúttal is elmulasztották, így Artúr az asszírok kegyetlenségével félrelökte a lányokat és elfoglalta a kétbetűs trónt.
Amikor beléptem az ajtón Glória fejhangon visított, hogy az Artúr nem akar kijönni és Ő meg közben bepisil.
Na erre Dia is "szagot kapott" és Ő is beállt a kórusba.
Én közben Hubát hámoztam ki a ruháiból és itattam meg, szóval azontúl, hogy sürgető felszólításokat kiabáltam ki a szobából , fizikailag kicsit távol voltam a helyszíntől.
Na és ekkor Glória kitalálta, hogy felbuzdítja Diát , hogy pisiljen Artúr ágyára,mert akkor legközelebb talán komolyan veszi a tényt, hogy a wc nem csak az övé.
....gondolom már sejtitek . :)
Igen, Dia bement, levetkőzött és pisilt.

Zalán felturbózva rohant ki , hogy tájékoztasson az eseményről .
Én csak annyit tudtam még higgadtan kérdezni, hogy ez most komoly ?
Aztán elindultam a szoba irányába....
Glória kikerekedett ,csodálkozó tekintettel bámult, szerintem maga sem hitte, hogy Dia vihogva teljesíti a küldetést.
Toporzékolni lett volna kedvem, miután egész héten igyekeztem a felmerülő szennyeseket legalább annyira eltüntetni, hogy a szennyestartó tetejét rendesen le lehessen csukni.
Így egy soron kívüli ágyhúzás és ágytakarítás (!) baromira nem hiányzott.
Kicsit üvöltöttem velük , aztán megbíztam Glóriát, mint felbujtót, hogy azonnali hatállyal kezdje meg az ágy lehúzását , stb...
Artúr megnyekkenni sem mert, érezte, hogy "jogos volt" a megleckéztetés.

Függöny le, szünet.

Második felvonás :
Miközben igyekeztük a helyszínt újra szalonképessé tenni, fertőtlenítés, ki és felmosás ,Dia eltűnt a wc helységben. Először azt hittem, hogy csak a felelősség vonástól való félelme miatt zárkózott be, miután azt is hallotta, hogy Artúrnak aznap éjjelre át kellett költöznie a másik szobába.
Hát, boldog voltam, amíg azt hittem, hogy csak ki akart kerülni a hatótávolságom alól.
Ugyanis egy-két óra múlva kiderült, hogy a wc-ben található kis szemetesből bedobálta a gurigákat,amit aztán szépen le is húzott.
Nos ez az egy , két darab guriga le is csúszott....egy darabig. De aztán nyekk.....
A következő öblítésnél bizony erőnek erejével indult vissza a tartalom.
Hááát.....NEM VOLT VICCES !
2 napig küzdöttünk a gonosz erőkkel : wc pumpa, duguláselhárító folyadék, fizikai , kémiai kísérletek.
Már ott tartottam, hogy ki kell hívni valami szakembert, mikor aztán Laci még egyszer nekirugaszkodott a feladatnak és kb másfél órás küzdelem után, kissé kimerülten , viharverten előkerült a fent többször megnevezett helységből és örömmel újságolta, hogy sikerült, minden megy a maga normális medrében ! :))))
Ehhez a naphoz még hozzátartozott, hogy miután Dia elintézte az Artúr ágyát, aztán a wc-t, utána még elvett egy pelust a Huba csomagjából és látva mi "megpecsétlet" helyzetünket Ő pár perc múlva ,mint aki "jól végezte dolgát" újból előkerült. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése