2012. február 2., csütörtök

utolsó hónap...

..a télből ! :)

Ha belegondolok, nagyon gyorsan telik az idő ! Utolsó téli hónap és lassan közeledünk a tavaszhoz !!!
Huba éppen ma 11 hónapos ! Hihetetlen, még nekem is. Nem mondom, hogy mindennap könnyű volt idáig, de negyed annyinak tűnt ez az időszak, mint mondjuk annak idején Gusztival vagy Artúrral. Vicces . :))))

Sógorék szerencsésen hazaértek, még a gépet sem késték le, pedig volt rá sansz, mert Laci aznap is du. 2 -ig dolgozott és csak akkor tudtak elindulni a reptérre, ami normális esetben elég ahhoz , hogy fél 5-ig kiérjenek, de előtte lévő nap sztrájk volt egész Belgiumban, és nem lehetett tudni, hogy ez Brüsszel körül mekkora fennakadást okoz.
De sima ügy volt, sőt ráadásul késett a gép,szóval sok idejük maradt a reptéren unatkozni.

Gyerekek nagyon szomorúak voltak, hogy unokatesók elmentek, tényleg nagyon megviselte őket az elválás, aminek azért örülni kell szülői szempontból,mert ez azt jelenti, hogy szeretik egymást és ez a legfontosabb ! Igaz, Andikám ? ;-)

Sajnos nem tudom, hogy mikor jutunk haza látogatóba, úgy terveztük, hogy februárban hazamegyünk, de ez most dőlni látszik, a következő időpontot még nem találtuk meg. De biztos előbb utóbb sikerül !

Itt most nagyon hideg lett az elmúlt 2 napban, ez nem szokványos Belgiumban.
Már tegnapelőtt este, amikor futottam vissza a körömön éreztem, hogy nagyon csíp a levegő, ráadásul a hideg szél is aktivizálta magát. Gondoltam is, hogy na tuti, hogy holnapra már én is beteg leszek, de még hála Istennek talpon vagyok. Azért azt tervezem, hogy a hétvégén alszom egy nagyobbat , ha kell "csendrendeletet" vezetek be demokratikusan :), biztos találok ktelező olvasmányokat a polcon ! :)

2 megjegyzés:

  1. Dórikám!
    Képzeld mától nem mennek a repülőgépek (magyar).
    Remélem, hogy nem leszel beteg!
    Igyál fokhagymás teát naponta egy-két kortyot, egy héten keresztül.
    Sok sok puszi minden srácnak és leánykának!
    ölel Éva nénéd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a fokhagymás teát, hogyan kell megcsinálni ? :)

      Olvastam a híreket ! :(
      köszönöm

      Törlés