2013. november 21., csütörtök

Night of the proms

Lassan egy hete lesz, hogy Glóriàval egy kis kiruccanàsban volt részûnk Antwerpenben.
Ez az egész úgy történt, hogy az uszodàban az egyik jegyszedô néni ,miutàn megtudta, hogy egyik lànyunkat Glóriànak hivjàk, azóta nagy szeretettel fogad minket, mert hogy az Ô leànykàja is erre a szép névre hallgat, bàr Ô màr 19 éves.
Nos az egyik edzésnapon jegyszedô néni megkérdzete Gloriànkat, hogy tudja e ,hogy Gloria Estefan Belgiumban koncertezik ?!
Én régi rajongója vagyok  (màr amennyire én rajongani szoktam) , tényleg évtizedek óta hallgatom ezt a kubai nôszemélyt; a kocsiban is gyakran szól az ô cd-je, igy a gyerekek is kivûlrôl ismerik a legismertebb szàmait, kissé sajàtos "spanyol" kiejtéssel . :)
Szoval , egybôl ràkerestûnk a neten ....és ténylég ! :)
Na akkor jôtt a màsodik fogas, ravasz kérdés, hogy mennyibe kerûlnek a jegyek ????
....és csodàk csodàja 22 eurotol voltak és a plafon is "csak" 46 euro volt ,szoval tényleg nem dràga, még otthoni viszonylatban sem !
Kedves Férjem, kedvesen tàmogatta az ötletet, hogy rendeljek 2 jegyte, Glóriànak és magamnak a részleteket majd megoldjuk.
Kedden megrendeltûk és vàrtuk a postàst .
Màr péntek délben a szivroham kerûlgetett, mert jegeyek sehol sem voltak,  DE péntek délutàn az indulàs elôtt pàr óràval megérkeztek . :)
Az egész csalàd kocsiba ûlt és kora esti oràkban elindultunk Antwerpen felé,ami kb Bp-Siófok tàvolsàgnyira van .
Jo dolog ez a gps , mert tényleg egybôl a célhoz vitt minket. A kocsiban még Oszit gyorsan feltankoltam és fél 9 elôtt pàr perccel Glóriàval bevetettûk magunkat az antwerpeni sportcsarnokba, ahol kényelmes ûlôhelyûnk vàrt minket.
Laci a tôbbiekkel esti vàrosnézésre indult , kitûzve, ha "jol viselkednek" ,megkeresik a vàros egyetlen McDonald's éttermét.
Utólag értesûltem arról, hogy azért a csalàd tôbbi tagjàval is történt egy-két apró élmény :)

Hogy mi tôrtént a sportcsarnokban ?
Meglepetés volt, ugyanis ez nem csak egy Gloria Estefan koncert volt, hanem egy jo évtizede , éveknént megrendezett program, ahova minden évben màs- màs sztàrvendéget hivnak.
Idén G.E., Amy Macdonald, Wyclef Jean, Hiromi, John Miles,Fine Fleur, Il Novecento, Robert Groslot, az antwerpeni filharmonikusok és néhàny belga zenész lépett fel ! (nem mindegyik nevet ismertem, de amikor meghallottam a hangokat, zeneszàmokat, màr leesett a tantusz)
Hàt el kell ismernem, hogy az elsô meglepôdés utàn, teljesen le voltam nyûgôzve!
A szervezés és a bonyolítàs nem balgás volt,hanem ûgyes belgàs,  nagyon jól kitalàltàk ezt az egészet, élôben a filharmonikusok, a kórus , óriàsi hangterjedelem,csodàs program, a fénytechnika,stb.....az egész nagyon profi volt !
Telthàzzal futott, pedig ez màr a 6. este volt  a kôzônség is nagyon kulturàltan viselkedett, komolyan, nem erre szàmitottam, de most le a kalappal, kapnak a belgàk is egy piros pontot tôlem ! :)
Lacival úgy egyeztûnk meg,hogy  11 -negyed 12 kor legkésôbb lelépunk, tekintettel a tôbbiekre.
így is történt Glória nagy bànatàra, mert persze, hogy Gloria Estefan volt az utolsó fellépô ,igy tôle csak 5-6 szàmot tudtunk meghallgatni,de ahogy làttam utànunk màr lassan a finàlé kôvetkezett.
A gyerekek nyugiban vàrtak rànk és éjjel 1 re haza is érkeztûnk .

Ràkerestem a youtubon egy ôsszeàllitàsra, persze ez nem adja vissza az élô koncert hangulatàt, de némi bepillantàst enged a szàmounkra felejthetetlen estébe !
http://www.youtube.com/watch?v=KJ9k5xWtsnA

http://www.youtube.com/watch?v=Ncd30-4we9M

talàn ez a legjobb :
http://www.youtube.com/watch?v=Mf1bIck52Xc

http://www.youtube.com/watch?v=P6JSCEqgFTI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése