2015. október 10., szombat

kultúrsokk

A közel múltban szülinapi zsúrokra voltak hivatalosak a lànyok.
Glória múlt szombaton ment àt az egyik osztàlytàrsàhoz ,aki akkor lett 11 éves.
Nem nagyon ismerem a kislànyt, ezért egy kicsit gondolkodóba estem, hogy mit is vegyünk neki ajàndékba, de végül elég gyorsan ràtalàltunk a megfelelôre a jàtékboltban.
Ez egy multifunkciós zenelejàtszó készülék, amire lehet is zeneszàmokat feltölteni, közben a lejàtszó kör alakjàn felfut a diszkófény, lehet a tànchoz zenei alapot is vàlasztani, szóval amellett,hogy jól is néz ki, szórakoztató egy ekkora gyereknek .

A buli végén ,amikor Sylvivel elmentünk Glóriàért ,làttuk, hogy valami nem stimmel. Kérdeztem Glóriàt, hogy mi a baj ? Hogy érezte magàt ?

Na és akkor jött a sokkhatàs elsô része . A felnôttek úgy döntöttek, hogy elmennek otthonról, hogy nyugodtan tudjanak szórakozni a gyerekek !;............ Hàt lett is belôle baj !
Az egyik kisràcra ràjött a hopp és balhézni kezdett, ami aztàn agresszióba ment àt. Volt ott síràs, kiabàlàs, szomszéd , stb...végül a gyerekek összefogtak és együtt bezàrtàk a kissràcot a garàzsba, addig amíg a szûlei meg nem érkeztek érte. De a bulinak lôttek, mindenki kiakadt, leginkàbb az ünnepelt .

Aztàn kérdeztem ,hogy egyébként mit kapott a többiektôl a kislàny ?

"Hàt pénzt !"
"Hogy, hogy pénzt ? Pénzt adtak ajàndékba az osztàlytàrsuknak ? "
"Igen. Itt annak örülnek a gyerekek ."
"Hogy mit ? Az XY idejött és boritékba pénzt adott a kislànynak ,aki egyéként az osztàlytàrsa ???"
" Igen, mindeki valamennyi pénzt hozott, hogy vegyen magànak azt,amit akar "

Sylvi ekkor kapta a kultúrsokkot , én màr ezen rég túl vagyok ...... Mit keresek itt ?

Gusztustalan . Jaj, de nem szeretem ezt a mentalistàst. Idióta , liberàlis baromsàgokat szívnak , ,majdnem azt írtam, hogy az anyatejjel magukba, de nem írhatom, mert itt az anyatej sem divat !!!
Nincs min csodàlkozni ....a balgàsítàs màr az alapoknàl megkezdôdik.


A màsik szülinapi meghívàs szerda délutànra szólt,amire kedden délutàn kaptuk meg a meghívót . Nagyon boldog voltam, hogy hirtelen megint lett egy kis hàzi feladatom, hogy talàljak ki valami meglepetést egy 9 éves kislànynak .
Gondoltam,hogy ezt gyorsan lerendezem, elrohantam egy màsik boltba,ahol szerencsémre még mindig tombolt a "Jégvaràzs" ,mini figuràk személyében.
Ez egy új termék volt, na ilyen akkor biztosan nincs még neki, megvettem a mesefilm fôbb szereplôit , egy kis édességet hozzà és szépen becsomagoltuk.

Diàt szerdàn du. leadtam a megadott cimen, ahol màr sok kis gyerek szaladgàlt és amikor pàr óra múlva visszamentem érte, az ünnepelt kislàny anyukàja behívott egy percre.
Rànézésre egy tôrékeny, ôzike szemû, hosszú , eredeti vôrös hajú fiatalasszony, a lakàs izléses, otthonos .Ez idàig rendben van, meg is nyugodtam. Aztàn anyuka megszólalt és akkor hàtrapéltem kettôt.
A hangja .......3 oktàvval mélyebb ,mint fateromnak, szétbagozott fogsor, jaj nekem !

De kedves volt, mert azt fejtegette, hogy Dia volt a legrendesebb gyerek az egész csapatban , nagyon jó kislàny és szótfogadó. Ennek örültem, bàr kissé furcsa volt, hogy ez hogyan derült ki.
Aztàn Dia elmesélte , hogy az osztàlytàrsai felmentek az emeletre és bevették magukat a csalàd fûrdôszobàjàba, aztàn kitalàltàk, hogy beülnek mindahànyan a fürdökàdba .........
Nem vicceltek, nekivetkôztek és közös élményfürdöt rendeztek ....
Na ,Dia ebben nem vett részt és a szoba kellékeinek szétdobàlàsàban sem .
Hàt ezért dicsérgette anyuka nekem  Diàt .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése