2017. január 17., kedd

futàsaim 2016 -ban

El is felejtettem a tavalyi futàsmérlegemet megosztani .

1122 km t futottam le az elmúlt évben . ( ennél azért legalàbb 20 km rel tôbbet, mert az aprót nem szàmoltam a tàvok végén ...) Ez több, mint amit tavaly teljesitettem  ( 1000 km + ) , de kevesebb lett,mint amit beterveztem magamnak.
1200 km -t irtam elô célként , azt tudtam, hogy július, augusztusban nem fogom hozni az àtlagot, igy lényegében 10 hónapra kellett elosztanom a futnivalót. A december teljesen elvàgta a siker útjàt; Elôször a vetélés miatt kényszerültem parkoló pàlyàra, aztàn kb 2 hét szünet utàn újra osztottam, szoroztam és egy erôs, feszes menetrendet irtam àt magamnak, amivel még elérhetô lett volna a kitûzôtt cél. Aztàn Fater infraktusa végleg feladàsra kényszeritett.  Akkor màr éreztem, hogy nem lesz elég lelki erôm hozzà. Tartalékolnom kellett a fontosabb dolgokra, a kitartàst nem a pàlyàn , hanem a hétkôznapoi dolgokban kellett gyakorolnom. .... hàt van ez így ... most megint van mit csinàlnom esténként! Csak màr tavaszodna ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése