2017. március 10., péntek

akcióba lépek

Szóval az úgy volt, hogy még tél elején megkértem Artúrt, ha úgy alakul, akkor kérdezze meg a fônöknôjét, hogy az én "paramétereimmel" ( külfôldi, életkor, szerény nyelvtudàs ,stb...) mi esélyem van arra, hogy ha jelentkezem az Action nevû üzletbe, felvételt nyerjek. :)
Artúr megkérdezte, de mivel a fônöknô ragaszkodott a stabil nyelvtudàshoz, igy egy idôre jegeltük a témàt.
Kb 3 héttel ezelôtt viszont ràkérdezett Artúrnàl, hogy hogy vagyok és hogy àllok a nyelvtanulàssal ?
Ha úgy gondolom, jelentkezzek ,mert lenne felvétel .
Hmmm, gondoltam, ha igy üzen, akkor szàmithatok valamennyire a jóindulatàra ,szóval bevittem az önéletrajzomat ,pàr szót vàltottunk és megbeszéltûk,hogy jelentkezik egy idôponttal, amikor vàrnak interjúra.
Kb màsfél hét múlva mennem kellett ....mit ne mondjak, kissé izgultam,mert fogalmam sem volt, hogy mennyire fogom érteni ôket, ez nem a nyelviskola, ahol tekintettel vannak arra, hogy egy  "béna" külfôldi vagyok. :)
Az elsô 5 percben , igyekeztem nagyon értelmesen nézni, mert alig értettem,hogy konkrétan mirôl beszél ,de mivel a téma megvolt, igy gyorsan összeraktam a lényeget. Artúr is ott volt velem, làttam rajta, hogy szorong helyettem is, de kértem , hogy ne forditson, meg akarok küzdeni a kihivàssal .  Idônként legszivesebben kivihogtam volna magam, mert làttam a szituàciót  kívülrôl ,ahogy ott ülök és hollandul interjúzok vadidegenek elôtt .
Aztàn lassan rààllt a fülem és kezdtek tisztulni a mondatok, igy akkor màr a vàlaszokra kellett koncentràlnom, hogy minél érthetôbben beszéljek . :)))
Màr nem szorongtam , inkàbb csak jóértelemben izgultam és lassan megeredt a nyelvem is .
Artúrt elküldték dolgozni, igy magamra maradtam , igyekezetem anélkûl is beszélni,hogy kérdeznének , igy gondoltam fel tudja mérni, hogy mennyire megy a nyelv és mennyit értek ......

Megkaptam az àllàst ! :)))))))
A lehetô legoptimàlisabb feltetelekkel , heti 20 óràban, azaz négyszer öt óràt kell dolgoznom egy héten . :))))
Màrcius 20 àn kezdek , a részleteket még nem tudom, hogy reggeli vagy délutàni mûszakkal kezdek e , de mehetek . :)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése