2017. június 11., vasárnap

Action & Zechmeiszter Co.

Azt hiszem még nem írtam itt arról, hogy Zalàn is csatlakozott a kollégàk csapatàhoz, azaz ô is actionman lett.
Artúrral  bementek a fônöknôhôz és megkérdezték tôle, hogy esetleg Zalànt is felvenné e diàkmunkàsként a boltba ? Fônöknô kicsit fogta a fejét, hogy minden mûszakban lesz egy Zechmeiszter ( ez a szabàlyzat szerint nehezen kivitelezhetô,mert csalàdtagok nem dolgozhatnak együtt),de ràbólinotott ,kiprobàlja Zalànt is :)
Most ugy néz ki, hog hétkoznap én dolgozom, szombaton reggel Zalàn, du pedig Artur és ha a két fiú nem érne rà,akkor hivjàk Gusztit is ...:)
Egy szoval lassan àt kell festeniük a cégtàblàt és a magyar nyelv alapszintû ismerete is feltétéel lehet a kôvetkezô jelentkezônknél . :)

Összességében , azt mondhatom, hogy meg vannak velünk elégedve , bàr mi is igyekszünk a lehetô legjobbat nyujtani, hiszen ,ha öszinte akarok lenni, minden felmerulô nehézség és apró hülyeség ellenére , nagyon rendesek velünk. 
A fiúknak a nyelv semmilyen problémàt nem jelent , nekik az emberi kapcsolatokat a viszonyolàsokat kell most tanulniuk. Egyértelmûen elismerik, hogy a  fiuk udvarisak és segitôkészek és kiàllnak magukért ,ezt a fôfônök mondta nekem . :)))
Az itteni fiatalok tôbbsége igen nyegle , a tisztelet apró jelei is hiànyoznak belôlük, persze van kivétel  , de nem sok ilyen van .

Nekem azért a nyelvi problémàk megvannak, fôleg, hogy a való életben nem a "szép" flamandot beszélik, hanem a dialektust ...ebbe nem mennék bele, ez majdnem egy màsik nyelv... de amikor làtjàk, hogy gondban vagyok, akkor igyekeznek kôrûlirni , én pedig minden érzékszervemmel figyelek és hàla Istennek ,màra màr elég jol eligazodom közöttük .  Néha làtom, hogy megmosolyogtatom ôket ,de tudjàk, hogy igyekszem és egyik este ezt meg is fogalmazta az egyik kisfônôk;

Most kicsit dicsekedni fogok, bàr nem annak szànom, de azt mondta, hogy beszéltek a kollégàkkal, hogy "milyen erôs nô vagyok. Nem adom fel, ha vmi nem megy ,akkor ujra nekimegyek .."  ezt azért mondta, mert az elmûlt pàr hétben voltak kolléga jelôltek,akik messzire szaladtak ,nem birtàk a hajtàst . Pedig belgàk voltak .  Na ezen röhognöm kellett,de hàt ki mihez szokott ....
A lényeg az, hogy úgy tûnik, kölcsönôs az elégedettség .



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése