2018. március 26., hétfő

màrciusi pezsgés ,avagy mi hír az Actionben

Az idén,  màrcius 19 én  jàrt le a a hatàrozott idejû munkaszerzôdésem .
Tudtam, hogy hamarosan beszélnünk kell a fönökséggel , igy nem ért vàratlanul, amikor egyik reggel a fônöknô behivott az irodàjàba.
Azon viszont meglepôdtem ,hogy az asztalàn egy rólam szóló, két oldalas jelentés vagy bizonyitvàny àllt.
Pontról pontra kielemezték a viselkedésemet ,a munkàhoz és a munkatàrsakhoz való viszonyomat .:)
Chantal , a fônöknôm mindent szépen el is magyaràzott és egyre szélesebb mosollyal haladt a sorok között . :)
Minden értékelendô pontnàl a jó minôsitést kaptam, azaz megbizható, lelkes, baràtsàgos, segitôkész, csapatjàtékos, szociàlisan érzékeny, együttmûködô, értékóvó, stb...vagyok.
Amit személyreszabva kiemeltek az az volt, hogy a holland nyelv miatt , idônként tÔbbet kell magyaràzniuk, de ennek ellenére illetve ezzel együtt a feladatot megértem és a vàsàrlókat is segitem.

Kiemelték a feladatcentrikus munkaviszonyulàsomat, azaz a ràm bizott feladattól nem térit el semmi , nem àllok le, nem megyek el kollégàkkal fecsegni, nem lógok, nem huzom az idôt...:)))))) Na persze..., ennek ezer és leginkàbb egy oka van :)

Biztattak tovàbbà a nyelv bàtrabb hasznàlatàra , hogy kérdezzek többet , meséljek többet ,stb...

Aztàn àtadtàk a hatàrozatlan idejû , véglegesítô szerzôdésemet és a "szôrôsszivû ", àmbàr nagyon rendes fônöknöm egy nagy öleléssel örvendezett, hogy a csapatàban dolgozom .
 Nagyon jó érzés volt és nagyon hàlàs vagyok ,hogy megkaptam a lehetôséget ,tôlük a bizalmat és a türelmet ,amivel fogadtak , igyekszem minden  területen meghàlàlni ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése