2018. december 18., kedd

az év vége felé

Nagyon sok aprobb és nagyobb dolog történik körülöttünk és szerte a vilàgban.
Most elôször a hétköznapokról irok pàr mondatot.

A sràcoknak  most zajlottak a félévi vizsgàik, màr majdnem készen vannak vele, aztàn hozzàk a bizonyitvànyt is. :)
Szerintem , nagy gond nem lesz , de nyilvàn màr eléggé unjàk , jól jön majd a szünet nekik .

Laciék jelenleg munkanélküli, azaz gazdasàgi szabadsàgon vannak januàrig.

Nàlunk volt pàr dràmai nap az Actionben , a (nagy)fônökasszony kissé megkergült , elôugrott a belga kapanyél a szàjàból, idônként orditozott mindenért
. Én àltalàban jol àllom a sarat, nem vagyok sértôdékeny, nem veszem fel a pillanatnyi kedélyàllapotàból szàrmazó hangulatot, igy hamar lenyugszik és utàna jókedvûen folytatjuk a diszkurzust.
Most azonban én is elszàmolgattam vagy 10 szer 100 ig ...... és nem oldottam a paprikàs hangulatot ....két nap utàn aztàn csak körbejàrt, hogy mi bajom van, van e valami problémàm ?!
:)
Mondtam , talàn beteg leszek, igy nincs tul jo kedvem.... Azonnal kaptam 10 jótanàcsot, hogyan tudom elkerülni a lerobbanàst, nehogy cserben hagyjam ôket  igy a nagy karàcsonyi rumliban ...... :)

Aztàn bizalmasan megmutogatta nekem,hogy erôs izületi fàjdalmai vannak ,amire rendszeresen kezelést kap és alig él , de hàt mégis bejàr dolgozni.
Majd màsnap a reggeli értekezleten elàrulta, hogy a központból ellenörzést kaptunk, titkosat, ami révén megkaptuk az évvégi pontszàmainkat .
Az igazgató kiemelte a bolt tisztasàgàt és rendjét, külön megüzente,hogy nagyon jól mûködô csapat dolgozik benne , kvàzi mindenre megkaptuk a legmagasabb értékelést, egyet kivéve , a raktàrat. Ugyanis a fönôknô vagy hàromszorosan túlrendelete az üzletet, a hàttérben minden kaotikussà vàlt, ezért is hergelte fel magàt .
Miutàn megkapta az eredményt, végre lehiggadt  és nekiàllt kiszanàlni és visszairànyitani a többlet àrut, igaz, kôzben egy kollégànk azért felmondott , neki elege lett.........

A bolt azota ujra àtalakult, màr szinte nyoma sincs a karàcsonynak, pàr dolog van màr csak abbol az arukészletbôl, mi màr a farsangra készülünk..... Nem mondom, furcsa egy érzés túllenni az ünnepeken .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése