2019. január 6., vasárnap

a 12.

December 23 àn lefutottam a 12. félmaratonomat ! :)
Nagyon elégdetten sétàltam be a Gapaardstraatba , azzal együtt, hogy december hónapban nem futottam túl sokat ,mert àtsúlyoztam a tevékenységeim fontossàgàt ,de azért erre a projektre még  felszivtam magam .
"Szép "este volt, az indulàs utàn kb 15 perc múlva szakadni kezdett az esô, de szerencsére nem volt hideg, igy túltettem magam ezen a kényelmetlenségen .
Mondjuk az nem volt tul jó érzés,hgy kb egyedül voltam kint  a sötét utcàkon, de biztam benne, hogy senkinek nincs kedve ilyen idôben szatirkodni, de ha mégis nàlam volt a paprikaspray,amit még Mikitôl kaptam ! ( köszi ezúttal is )

Teltek a percek , félóràk, óràk, de valmivel több ,mint 2 óra múlva végre leketyegett az utolsó km is .


December 31 én, a feljegyzések szerint  a 1315. km t futottam le a 2018 as évben .
1300 km t terveztem be magamnak , igaz , az 1400 km is ment volna, de mint írtam, màshogy szerveztem.
Nem baj, nem is szeretnem túlhergelni a képességeimet, ez igy jó volt , annàl is inkàbb, mert az emlegetett 12 félmaratont tulajdonképpen 6 hónap alatt tettem meg.
Nem akarok ebbôl rendszert, a térdeim nem szeretik nagyon és a tachikardia is jelez, de úgy érzem mégis szuper jót tett ez a "fegyelem" . ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése