2011. augusztus 21., vasárnap

ismét a "Fények éjszakáján"

Hát most is szembesültünk azzal a ténnyel, hogy viharos sebességgel telik az idő.
Kb 1 évvel ezelőtt írtam erről, a minden évben megrendezésre kerülő lissewegei eseményről, aki kíváncsi rá, a tavaly augusztusi bejegyzéseknél rákereshet.

Ez egy 2 napos ünnep abban a Flandria legszebb falujában , ami itt van tőlünk egy köpésre.
A falu utcáit apró mécsesekkel, gyertyákkal felöltöztetik, a kertekben szökőkúthoz hasonló fényszobrokat kreálnak az ott lakók a látogatók nagy örömére.
A falu kis terecskéi, udvarai középkori színterekké válnak, ahol időről időre, jelmezes , drámás vagy zenés , artistás produkciókat lehet látni.

A "műsorok" elég viccesek, mert szerintem a nagyon nagy előkészületekhez képest maguk a produkciók elég "viseletesek". :)
Eleinte zavarban éreztem magam, hogy csak én vagyok ilyen kritikus (?), de amikor láttam családtagjaim elnéző mosolyát, később vigyorát, akkor ismét megállapítottuk, hogy tényleg balgiumban vagyunk.
A fények, a hangulat , a társadalmi megmozdulás dicséretes volt, a többi.....

Annak viszont örültünk, hogy augusztus 20-a lévén , ha nem is otthon, de mégis csak ünnepeltünk !

Akkor most jöjjön a legérdekesebb mutatvány , a templomtorony oldalán lógó artista:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése