2011. augusztus 24., szerda

szemtanú voltam

Tegnap napközben szemtanúja voltam egy "családi kifosztásnak". :)

Köztudott, hogy Dia rajong a rágókért, elég sok mindent meg lehet vele beszélni egy csomag rágóért cserébe. :))))
Kifigyelte, hogy Artúr egyik nadrágjának zsebében van még egy bontott csomag rágó.
Artúr ezt a bizonyos nadrágját berakta abba a szekrénybe, ahol a már egyszer felvett , de még egyszer felvehető azaz még nem szennyes ruháit tartja.
Dia alig várta, hogy fiúk becsukják maguk mögött az ajtót és alkalma legyen a szekrényt közelebbről szemügyre venni.
Én a nappaliból láttam, hogy kinyitotta a bútor ajtaját, megkereste benne Artúr gatyóját , kiszedte és zsebének tartalmát áthelyezte a saját zsebébe, majd szépen összehajtogatva visszarakta a nadrágot a helyére.

Komolyan, szólni sem tudtam, mert annyira elkapott a röhöghetnék és azt nem akartam, hogy lássa rajtam !!!
Azért ma felvilágosítom, hogy ilyet nem szabad csinálni, de higgyétek el nagyon aranyos volt ahogy ezt az egészet kitervelte és lebonyolította....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése