2012. május 28., hétfő

" jaj úgy élvezem én a strandot, ottan annyira szép és jó...."

Hát persze, hogy miután Faterkámék hazamentek , beütött a jóidő!
Strandidő ! Bár lehet, hogy fel kell írjuk ezt a pár napot a naptárba, hogy idén ez volt a nyár, de azért most élveztük azt a pár órát,amit kint töltlöttünk.
Nem túl sokat,mert közben próbáltuk végre befejezni a lakásban a félbemaradt és újra szükséges munkálatokat  , amik az utóbbi hónapokban csak torlódtak egymásra. Egy kis festés, egy kis tapétázás , stb...
De amint írtam, azért lelátogattunk a partra is és Hubát is beavattuk az aktív strandolók életébe.
Amikor először le akartam tenni a homokba, sikítva kapaszkodott belém. Az ölemből figyelte a Tesókat, hogy vajon mit is kell csinálni ezzel a furcsa állagú talajjal.
Később leültettem egy törölközőre, mert azt láttam,hogy a színes lapátok vonzzák a fantáziáját és néhány perc múlva már a törölközőről lapátolt.
Kb fél óra múlva, miután jól megnézte magának, hogy a többieknek sem lett semmi baja a homoktól, már kimerészkedett négykézláb és nem sokára, már egy jó kis kergetőzés is belefért.










:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése