2013. április 18., csütörtök

itt tegnap volt "a tavasz"

Tegnap gyônyôrû idô volt . Napsûtés, kellemes meleg , SZÉLCSEND !
Làtszott az embereken is, hogy mindenki fel volt dobva .
Kb 1 honappal ezelôtt a szomszéd hàz fôldszintjére bekôltôzôtt egy romàn csalàd. Tegnap ök is kiûltek a lépcsôre sûtkérezni . :)
Egybôl beindult a "joindulatunk", azon vigyorogtunk, hogy biztos azt remélik, hogy ez màr igy marad .Haha, ez balgium, felirhatjuk az idei naptàrba, hogy idén , àprilis 17 én volt a tavasz !
És ma ?
Szép napsûtés , a 22 °c helyett csak 13 °C , erôs széllel.
Reggel , amikor vittem be Diàt az oviba , ( a tôbbieket bringàval bekûldtem, mondvàn, hogy nincs tovàbb lustulàs, itt a tavasz ) a szomszédasszonyunkat is bevittem dolgozni, mert teljesen egy irànyba megyûnk és csalôdva mondta, hogy a hétvégére ujra hideget mondanak.
Megnéztem a hosszutàvu  elôrejelzést és rôhôgôgôrcsôt kaptam kinomban  :



11-15. nap (25-ből) | Mind a 25 nap
Previous 5 DaysNext 5 Days
  • V

    ápr. 28

    Időszakos esőzés8°Mi 6°
  • H

    ápr. 29

    Elvétve zápor11°Mi 3°
    tovább
  • K

    ápr. 30

    Záporok8°Mi 3°
    tovább
  • Sze

    máj. 1

    Záporrá szelídülő eső8°Mi 2°
    tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése