2014. június 18., szerda

iskolakeresés

Màr egy jó ideje keressük a megoldàst az itteni iskolàra, vagyis, hogy hova jàrjanak a gyerkôcôk jövôre ?
Guszti marad a blankenbergi gimiben , Zalàn és Glória sem vàlt, azt a jelenlegi igazgatójuk is kérte, hogy ha lehet maradjanak, de errôl màr írtam.
Artúr szeretne vàltoztatni, ez nem meglepô nàla, hiszen az iskolai kôzeg mindig is "nehezebb" pàlya volt neki, mint a tesóknak, Ô elég magànak valo tipus.
Elég sok iskolàt, ovit megnéztûnk itt a kôzelben, majdnem mindenhol nagyon kedvesen fogadtak minket, de valahogy egyiket sem éreztem az igazinak.
A mostani helyûk túl jó ahhoz, hogy könnyen lecseréljûk. Ismerik az összes pedagógust, ôk is minket, mindig is nagyon baràtsàgos volt a kapcsolat, ami azért nem lényegtelen. Maga az iskola, óvoda is elég komfortos és optimàlis helyen van, nagy kerttel, zôlddel, ami az itteni, belvàrosi iskolàkra egyàltalàn nem jellemzô.
Màr-màr azon voltam, hogy nem megyûnk sehova, maradunk, vàllalva a napi utazàst, pedig  tudom, hogy elég nagy teher , leginkàbb anyagilag, hiszem minden nap min. 80 km -t autozunk a suli miatt és ha még van valami du elfoglaltsàg, akkor akàr 120 -at is.Ez pedig igen dràga passzió.
Artúr egyik tanàrnôje ajànlott egy assebroeki iskolàt,amit el is mentem megnézni.
Ez kívül esik a körön, azaz nem a belvàrosban van, hanem a csatornàk tul oldalàn lévô vàrosrészben, ez konkrétan 2 km re a jelenlgi címünktôl.( ez nekem nincs messze)
Na , ez màr tetszik!
Parkos, füves, szellôs, jàtszóteres, sportpàlyàs. :)Nem túl nagy egyik részlege sem, de nem is mini, van ovi, àltalànos iskola és kôzépiskola is. Ja és van reformàtus hittan is, ami nekem fontos !
Tegnap a kôzépiskolàt néztem meg Artúrral,  ma meg Diàt , Hubàt (persze Oszit is) vittem el az ovit, sulit megszemlézni.
Azt hiszem, ez jó vàlasztàs! A tanàrok, igazgatók nagyon kedvesen és informàlóan fogadtak minket, ràadàsul tudtàk, hol van Budapest és egy jo pàr dolgot még ,volt aki jàrt is ott és a legfôbb emléke, hogy a nyàr , nagyon meleg nàlunk ! :)))))
Ahogy elnéztem elég sok minden re odafigyelnek, ez meglàtszott a termeken is, de a gyerekek itt is felszbadultan jöttek-mentek, szóval, ha túl leszünk az elsô hetek nehézségein,akkor jol fogjàk magukat érezni!  Nagyon remélem !!!

Itt làtható a tanàri kar:

http://www.bsassebroek.be/team



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése