2016. január 24., vasárnap

fb -s jàték

Egy ideje pörög az a fotós jàték a facebookon, hogy 5 db ,15 évnél régebbi fotót kell kiraknia annak,akit jàtékba szólitanak és ezzel egyidôben 5 ismerôst kell meginvitàlni ebbe a körjàtékba .

Igazàból elég szórakoztató a régi felvételeket nézegetni , ràcsodàlkozni, meglepôdni, jót nevetni.

Nem régiben engem is utolért a felkérés és én is elôvettem az archivumból 5 db , 15 évnél régebben készült felvételt és a szbàlyok szerint 5 ismerôsömet is fotókeresére és megosztàsra szólitottam. Természetesen nem mindenki vevô az ilyenfajta közösségi jàtékokra, de azért többségében igen . :)
Mindjàrt megmutatom az én képeimet :
1976. vége

1982. màrcius 24. környéke - a tortàmon egy sziget , pàlmafàval, a pàlmafàkon majmokkal :)

1995 . nyara

1997. februàr

1996. juliusa -nàszút

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése