2017. május 8., hétfő

belassultam

Sajnos nagyon belassultam, ami a naplomat illeti. Nem mintha ne gondolnék arra, hogy ezt is megszeretném irni, meg azt is, csak egyszerûen nem érek ide .
Probàlom a napi rutint ugyanugy megcsinàlni ,mint azelôtt, csak ugye most fél napot nem vagyok itthon a munka miatt , igy azért mindenre kevesebb idô jut.
Ezt a kicsik idônként szóvà is teszik, Oszi példàul azt mondta, hogy " ne menjél dolgozni, mert akkor nem làtlak , inkàbb futni menjél "  :)
A lànyok néha örülnek , mert Apàt sok mindnre  le lehet venni, bàr idôvel Ô is belefàrad a jófejkedésbe :)

A munkàról annyit, hogy egész jol beleràzodtam màr, sok mindent csinàlok és ugy làtom, hogy kölcsönös a megelégedés. Màr többször vittem a fôkasszàt is ,ami azt jelenti, hogy a problémàs,visszàrus, cserés ügyeket is intéznem kellett kvàzi az ügyfélszolgàlatozàst ,ami az én holland tudàsomhoz képest nem egyszerû, tekintettel arra, hogy az életben az emberek nem a "szép flamandot " beszélik, hanem a dialektust és idônkét annak örülök, hogy ha egy )két szot elcsipek és összerakom az össztörténetet .
Mostanàban a kollégàk és sokkal nyitottabbak lettek ,ha làtjàk az arcomon, hogy kissé gondban vagyok, màr ugranak is , hogy segitsenek, de azért ez elég ritkàn szükségelteteik . Pénteken zàràs utàn az egyik kolléganô elismerôen megveregette a vàllamat, hogy mennyire birja ezt az erot és kitartàst ,mert làtja, hogy újra és újra szembemegyek a kihivàsokkal és ez nagyon tetszik nekik .
Aztàn kiderûlt, hogy a belga kollégàk szerint ez egy stresszees munkakör, igy történt az is, hogy egy korombeli kolléganô,aki amugy szimpatikus volt, 3 napon belûl felmondott .......
Végül ràjöttem, hogy az ,hogy én nem értem a nyelvet teljesen, az tulajdonképpen egy àldàsos helyzet ,valószinû igy a stressz fele el is kerûl engem :))))))) Mindenben van valami jó !

HAmarosan folytatom a képek megosztàsàst is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése