2017. július 22., szombat

bejegyzés itthonrol

Kedveseim !
A technikai eszközök és a felpörgött idôbeosztàs nem nagyon tette lehetôvé, hogy irjak a naplómba .
Telefonomra tudtam netet vàsàrolni, de a laptophoz jàro mobilinternetet csak tegnap tudtam beszerezni. A telefonomrol pedig nem tudtam a blogomat mûkôdtetni....

Egyszoval, jol vagyunk, Siofokon van a hadiszàllàsunk és nagyon birjuk az igazi nyàri meleget ; (azért idônként ez nekûnk is sok ,de a  gyerekek nagyon élvezik )
Sok volt az eddigi tennivalonk is és van munka tovàbbiakban is, fôleg szervezni és intézendô dolgaink.

Volt sok, hirtelen renovàlando feladat a balatoni régi hàz körül is és persze jonéhàny évek ota halogatott "aprosàg",amit az "új részen " sem fejeztünk be....
Közben Pista bàcsinak is segiteni kellett meg hàt a napi rutinfeladatok, a gyerekek mellett nincs teljes pihenés , de ezzel ,gondolom, nem mondtam újat . :)

Azért elég sok fényképet és videot készitettem, de a korlàtozott net miatt ,nem tudom még feltölteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése