2018. május 4., péntek

az utca hôsei

Ez az epizód még àprilis elején történt , de azért elmesélem.
A gyerekek , kicsik is nagyok is kint jàtszottak valamit a kertben , mert elég szép idô volt éppen.
Laci dolgozott, én meg felszaladtam a hàlószobàba, hogy töltôre tegyem a telefonomat.
Amikor lenéztem a kertre , a hàttérben làttam, hogy az egyik szomszéd felôl csúnya , fekete füst szàllt fel.
Egy pillanatra azt hittem,hogy sütögetnek a kertben, de a füst agressziv színe gyanus lett. Kinyitottam az ablakot, hogy kiszagoljak és megkérdeztem a fiúkta, hogy éreznek e füst szagot.
Zalàn is azt gondolta,hogy valamiféle BBQ party van, de abban a pillanatban a füstben fekete "csíkok" voltak felfedezhetöek, igy màr biztos voltam benne, hogy baj van.
Kiabàltam Artúrnak, hogy hivja azonnal a tüzoltókat, mert a szomszédban valami baj történt és nem làtni mozgàst tôlük.
Eleinte kissé hezitàltak, de végül is felhivta Artúr a tüzoltókat,akik miutàn kikérdezték  a làtottakról , azt kérték, hogy az utcàn vàrjàk meg a kiérkezô segitséget.
A fiúk ki is szaladtak ,hogy címhez juttassuk a lànglovagokat, én meg azért szaladtam le, hogy segitsünk a szakszerû  segitség kiérkezéséig .
Szerencsére nagyon hamar kiért a csapat és azonnal megkezdték a mentést.
A lakàsból vàlasz nem érkezett ,ezért betörték az ajtót és pàr pillanat múlva màr húztàk is ki a màr eszméletlen lakót .
Utàna a szerencsétlenül jàrt kutyàjàt is, de a kutya  sajnos pàr perc múlva belepusztult a füstmérgezésbe .

A mentôk a férfit a helyszinen ellàttàk, majd kórhàzba vitték .

Màsnap a sràcok elsétàltak az utcàban, ahol a kiégett lakàs szomszédja éppen kint beszélgetett valakivel az utcàn.
Ekkor odaszólt a beszélgetôpartnerének,( aki amugy a pórul jàrt férfi rokona volt), hogy ott van az a két fiatalember ,aki kihivta a tûzoltókat és megmentették Nicot, mutatott Artúrra és Zalànra .  :)

A rokon megköszönte az életmentô hivàst és a közremûködést és jelentette,hogy Nico jobbanvan, pàr nap múlva hazaengedik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése