2018. május 11., péntek

Pàrizs - Brugge

Nem ,nincs még közvetelen vasút a két vàroso között, de Miki mégis megoldotta a múlt hétvégén . :)
Hogy hogyan ?


Szóval gondolt egyet és àtbiciklizett hozzànk .
Én éppen hazafelé tartottam valahonnan, amikor meglàttam ôt a garàzsunk elött :)



Miki beszàmolója a Kétkeréken Klubban :

Április hónap méltó lezárása volt a múlt hét végén megejtett túra, amikor is kósza ötlettől vezérelve nem vasúton, hanem kerékpárúton közelítettem meg Párizs mellől indulva az észak Velencéjének is titulált Brugge városát Belgiumban, s látogattam meg kis barátaimat. A másfél napos túra egy része csatorna mellett haladt, így zömmel forgalommentes helyeken "még a madár sem jár erre" közlekedve sikerült törnöm előre észak felé és a szintemelkedés sem volt így vészes. A kerekezés kellemes volt, a látogatás még kellemesebb, móka,s kacagás, mit sem törődve azzal, ami Belgiummal szorosan összefügg, ez pedig az eső.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2656160372
https://connect.garmin.com/modern/activity/2657467392


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése