2010. január 4., hétfő

2010.

Hát ez is eljött....,mármint 2010.
"pár éve" még olyan nagyon utópisztikusnak tűnt egy ilyen évszám!!!!
Pár mondatban összegezném, hogy telt a Szilveszter és az új év első napjai.

Szilveszterkor, mily meglepő, Laci dolgozott! Faterkámmal és a gyerekekkel megnéztük, hogy ünnepelnek a bruggeiek, de sehogy!
Csönd volt és nyugi! Azért találtunk magunkank szórakozóhelyet,mert az ideiglenes korcsolyapályát cipővel is birtokba lehetett venni, így a gyerekek nagyon jól elvoltak egy órát a hidegben is . Készítettem is róla néhány felvételet,amit majd megmutatok, de még az átjátszózsinor felkutatása a feladat, valahova elkavarodott itt a nagy forgatagban.
Este fél 9 körül viszatértünk a "bázisra" és egy kis harapnivalót készítettünk, majd egy kis vígjáték és a Honfoglaló elfoglalása következett,ami tulajdonképpen kitöltötte az egész esténket.
Döntögettük a várakat rendesen, csak azok a lökött natos kérdések ne lennének! :)
Jan.1-én Fater hazarepült, hogy majd 2 hét múlva visszajöhessen!
A gyerekeket meg az asszírok kegyetlenségével riogattam, hogy már csak 3,2,1 nap és kezdődik az iskola......megérdemelték...ez a két hét szünet nagyon kemény volt . :)))))
Persze nem pánikoltak be tőle, mivel nincs itt az a kötelező iskolautálat, inkább csak az esti korai lefekvéshez nem volt kedvük.
Közben jelentem, itt újra havazott, több részletben !
Tegnapi futásomat jégpáncélon ejtettem meg, az erőben nem olvadt fel kicsit sem, így szerintem ez a kör kettőnek felelt meg.
Próbáltatok már jégen tempósan futni ?
Azt hiszem a gyorskorcsolyás terpeszes mozgásforma a leghatékonyabb, csak hát köszi és a látvány....:)
Ahogy kinézek az ablakon, ma is hasonló a helyzet. De legalább nem a szürkeség dominál.

1 megjegyzés: