2010. január 8., péntek

6 hónap

Ma van 6 hónapja, hogy ideköltöztünk !
Mit is írhatnék erről ?!
Az egyik szemem sír, a másik nem annyira ! :)
Szóval örülök annak, hogy megtettük, mert szükséges volt már valami változás, új lehetőségek, új kihívások, nyelvtanulás tapasztalás, stb...
Az otthoni közhangulat, a társadalom agonizációja, a gazdaság leállítása eléggé feltüzelt arra, hogy megszülessen a gondolat, hogy ehhez nem kell önként asszisztálni, valahol valahogy "erőt" kell gyűjteni , hogy "kis" idő múlva egy kicsit feltöltődve, legyen lendületünk az otthoni életünk folytatásához.
Így május végére kirajzolódott, hogy akkor erre Belgium (azóta balgium ) a legalkalmasabb hely, legalábbis nekünk most erre nyíltak ajtók.
Így Laci sok éves hezitálás után,miután már eléggé besokallt a vendéglátástól és a különböző vendégektől, egyik napról a másikra felmondott és tul.képpen, június közepén már ki is utazott Blankenbergebe, hogy előkészítse a terepet az érkezésünkre.
Én maradtam otthon és megkezdtem a becsomagolást és a szeretteinktől való búcsúzkodást!
Nem volt sok időnk, július 8-ra meg voltak a repülőjegyek, addigra mindennel készen kellett lenni!
Most itt újból megköszönhetem annak a sok embernek, rokonnak , barátnak , ismerősöknek , akik az előkészületekben is segítettek, hogy mindez létrejöjjön, noha tudom, sokan nagyon fájó szívvel engedtetek útnak ! :(
Nekem is szörnyű volt. Főleg az utolsó napok, ahogy kiürült a lakás, ahogy már nem voltunk sehol sem otthon, a sok ismeretlen gondolat, az elválások, a reptéri búcsúzkodás....:(
Még most is összeszorul a torkom, ha ezekre gondolok...
Aztán várt itt egy barátságos lakás, szimpatikus környék, egy csomó tehén :))))
A gyerekek nagyon gyorsan beilleszkedtek és megszerették az új életformát, persze azzal a tudattal, hogy milyen jó lesz majd otthon dicsekedni ! :)))) De élvezik, tudják, hogy nem örökre szól , ezt most kell kihasználni !
Laci munkája is beindult, bár e tekintetben itt sem fenékig tejfel a dolog, de remélem lesz ez még máshogy is !A lényeg, hogy nagyot teljesített egy vadidegen helyen, egy idegen nyelven nagyon gyorsan helyt kellett állnia !
Hát ami engem illet, én nagyobb lelkesedéssel indultam neki, aztán a körülmények és a rám esett feladatkörből adódóan ez a lelkesedés az" elviselem "érzésbe csapott át.
Persze nem kis feladat egy ekkora családot ellátni, rendezgetni, főleg,ahol 4 , időnként 5 pasi van (!!!!), de azt hiszem a fészekőrzés nem az én világom! Legalábbis ha csak ez van, biztosan nem.
A következő fél év célja, hogy ezen a körülményen egy nagyot változtassunk !
Bármilyen ötletet szívesen veszek ! ;)
FONTOS : a látógatókat szeretettel látjuk !

1 megjegyzés: