2012. július 6., péntek

16.

Tavaly , pontosabban június 29-én múlt egy éve, hogy az akkor 15 évvel ezelőtt kötött házasságunkról megemlékeztem itt is.
Most a 16. évfordulónkat ünnepeljük , de most nem  a júniusi időpontot osztottam meg, hanem a július 6-ait.
Ugyanis akkor volt az egyházi , a számunkra fontosabb esküvőnk.
Tavaly megírtam, hogy titokban házasodtunk össze , de a tempomi esküvőre már mindenkit szerettel vártunk !
Persze voltak sokan, akiket hideg zuhanyként ért a meghívás, de azért mindenki nagyon barátságosan és bíztatólag állt a tényekhez, aki meg nem , az meg fel sem tűnt talán . :)
Emlékszem 1996. július 6-a egy verőfényes, forró , nyári nap volt, életem legszebb napja ! :)
Az előkészületeket mi magunknak szerveztük meg, lévén, hogy minden titokban ment, kivéve Bogi barátnőnk szolgálatát, aki tudott a dologról, mert Őt kértük fel orgonálni, na és persze  a tanúk is be voltak avatva, de ennyi.
Reggel fiutás a fodrászhoz, kozmetikushoz, öltözés, közben Laci elment a virágokért, az autódíszért, stb...
Egy amerikai ,2 ajtós , limuzinszerű járgányt  béreltünk, egy véletlenszerű találkozás kapcsán, aminek a motorházteteje nem volt egyenes, hanem egy  ív húzodott végig az elején, mondjuk úgy , egy tervezett törésvonal.
Mivel az esküvő Siófokon volt, így az autópályán a sofőr leszedte az autócsokrot, mondván, hogy a sebességtől ne sérüljön meg a bokréta !
Mikor beértünk Siófok határába , megálltunk és visszahelyezte a csokrot mágnesestül a kocsi orrára, csakhogy nem jól.
Az a bizonyos  törésvonal levegőt engedett be a mágnes alá és a gyorsításnál a huzat  felkapta a virágot, ami repülésnek indult hátrafelé és természetesen épp arra járt egy Barkasz,ami át is hajtott rajta !
Először egy pillanatra kiakadtam, de ez csak egy pillanat volt, szegény sofőr nagyon megijedt,attól félt, hogy most nagy balhé lesz, de tényleg csak nevetni tudtunk az egészen, szerencséjére. :))
Így autódísz nélkül érkeztünk a fényképészhez és a templom elé , de valahogy mégis olyan tökéletesnek éreztem akkor mindent .
A szertartás is emlékezetes volt és utána remek jót ünnepeltünk a siófoki kikötőben , a Matróz étteremben .
Jó most is visszagondolni ! :))))












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése