2014. december 18., csütörtök

beteg napok

Ahogy az elôzô bejegyzésben írtam, én péntek késô este "beteget jelentettem" . Gondoltam sebaj, jol kialszom magam, aztàn màsnap màr jobb lesz, ahogy ez az ilyen hànyós virusoknàl lenni szokott .
Aha ......meg ahogy azt Móricka elképzeli.... Rôvid idôn belül Artúr is és Zalàn is beàllt a mosdóba sietôk kellemetlen soràba ...:(
 Még jó, hogy 2 WC -nk van, bàr néha az is kevés.
Laci éjszakàs volt és mire reggel hazaért, màr kinlodva fekûdt le, mert érezte, hogy kavarog benne minden és a fejfàjàs is erôsen gyötri.
Abban a pillanatban szertefoszlott minden reményem a pihenôsebb napról, màr csak azon izgultam, hogy Ô is minél hamarabb túl legyen rajta.
Szerencsére, màrmint az én szerencsémre ,Sylvi itt volt nàlunk a hétvégére, mert jôtt a pénteki futoverseny ideje alatt gyerekfelûgyelônek , így szombaton is kisegitett a bevàsàrlàsban és a konyhàban.
Délutànra màr Laci is egy fokkal jobban lett , ekkor eljôtt az én idôm és aludtam egy óràt , extràban ! :)
Este mire a csalàd beteg része magàhoz tért , Sylvi dôlt ki . Mentségünkre szóljon ,hogy valószinûleg nem nàlunk nyelte be ezt a kedves, hivatlan "vendéget", mivel ennek 2-3 nap a lappangàsi ideje .
A statisztikàt Ô is hozta, vasàrnap este màr egész jol volt. Még szerencse, hogy hétfôn az àltalànos sztràjk miatt kapott mindenki egy bonusz napot, Sylvi pedig megfontolva tanàcsunkat elment a hàzi orvoshoz és sok év utàn kiiratott magànak pàr nap regeneràló napot . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése