2014. december 2., kedd

"Hubasàgok"

Hubàról mostansàg azt hiszem kevesebbet írtam ,pedig a hétkôznapok egyik fôszereplôje :)
Nagyon aranyos és rohamos ütemben okosodik ! A humorérzéke az frenetikus . :) Nagyon sokat szórakozunk rajta !
Annyi jópofa dolga van, mindamellett, hogy idônként a fàradtsàgtól jó nagyokat is tud hisztizni. (A balga ovodàkban nincs altatàs,igy mire értemegyûnk hulla fàradt)
Most pont abban a korszakàban van, amikor àllandóan rendôrt jàtszik, gyûjti a pisztolyokat, a bilincseket, a sheriff csillagot és mindenkinek megmondja a frankót . Ahogy Zalànnàl làttuk ez valószínûleg eltart majd egy ideig ...:)
Ugyanakkor szivesen eljàtszik a lànyokkal is és egyébként nagyon jószívû is  ,ha éppen nem egy "letratóztatàs" kellôs közepén intézkedik . :)
A múltkor is megàllt elôttem és azt mondta , hogy neki van pénze és vesz nekem egy nyaklàncot . :)))))
Kérdeztem, hogy miért akarsz nekem nyaklàncot venni ?
Azért akar,mert a nyàron Oszkàr eltépte a làncomat :)  és ô vesz helyette màsikat . :)
Hogy ez hogy jutott most eszébe , azt  nem tudom, de valamin mindig forgatja a fogaskerekeit, az làtszik.

A napokban, amikor kissé hisztisebb hangulatàban volt, mondtam neki,hogy üljön le ebédelni , màr az asztalon van a leves.
Akarta is meg nem is , de vitàzni azt mindenképpen. :) Ha ilyen hangulatàban van és céltalanul balhézik, akkor szoktam neki(k) mondani, hogy "ne szivjàtok a véremet ilyenekkel" . Na ezt Ô is értelmzei valahogy,ez most is kiderült.
Visszatérve a leves témàhàz ,kérdezte , hogy milyen leves van ?
Mondtam , hogy zôldborsó.
" Répa van benne ? "
" Igen van."
"Tészta is ? "
"Nokedli van benne"
" A répàt azt neeem szereteeem"
" Mióta nem szereted ? Jó , azt ne edd meg "
" Dddde benne vaaaan "
"Ok, kiszedtem, màr eheted"
" De forrrrróóó"
"Màr nem forró, inkàbb màr hideg, mert annyit vacakolsz azzal, hogy asztalhoz ülj ! Teljesen kihûlt,Huba egyél màr ,légyszives! " ( itt màr nem szivesen hallgatta az intést )
"Anya, ne szívd ki a fülemet !!! " :)))


A hétvégén pakoltuk elô az adventi díszeket, de persze Hubànak mindenhol ott kell lennie és pozicióból kell làtnia mindent.
Oda is húzott egy széket és nagy bôszen piszkàlta a szekrényben talàlt dolgokat.
Kôzben a többiek sorban ràszóltak,hogy  vigyàzzon ,mert ez vagy az tôrékeny ,meg hogy le fog esni a székrôl, ha igy mocorog és különben se lôkdôsôdjôn màr !
Kb egy percig hallgatta az intô instrukciókat , aztàn egyszer csak felcsattant, hogy
" Itt mindneki hülye ??? "

Egyszer és mindenkorra a tôbbiek is kénytelen kelletlen, de belàttàk,hogy Huba is potenciàlis jàtékos a hierarchiàért vívott harcban .:)



3 megjegyzés: