2015. február 12., csütörtök

mi lehet ez ?

Kb 2 hónappal ezelôtt egy reggelen, amikor Oszit öltöztettem az àgyunkon, feltûnnt, hogy a jobb karjàt kicsit furcsàn ràngatja. Làtszôlag amugy teljesen magànàl volt, nem volt ezzel semmi gond, de ahogy teltek a màsodpercek egyre inkàbb ugy tûnt, hogy ez valami ràngàs, amit nem ô irànyit.
Eléggé megijedtem és figyeltem,hogy a kezét ezek utàn mennyire és hogyan hasznàlja.
Eleinte ugy nézett ki,mintha a jobb karja kissé tonustalanabb lenne, de ha vmit a kezébe adtam, azért megfogta, de nem erôltette a jobb kezét .
Kb egy ora mulva màr nem volt nyoma az esetnek, ezért lassan én is megnyugodtam.
Tegnapelôtt viszont Artur tapasztalta ugyanezt, ugy,hogy ô az elôzményekrôl nem tudott,csFak idegesen mesélte,hogy Oszi lefeküdt a fôldre és ràngatta a jobb karjàt.
Mire odaértem, màr talpon volt, figyelgettem a kézhasznàlat ugyanaz, mint elôzôleg, behuzva pihentette ,de ha valamit odaadtam neki, nyult érte.
Kértem idôpontot a doktornôhôz, mivel felsejlett bennem, hogy ez nemlehet valami epilepszia féleség ????
Megviszgàlta, de azt mondta, hogy nem hiszi, hogy epilepszia, tesztele, vizsgàlgatta, jàtékos feladatokat bizott rà. (egyébként azt mondta, hogy szerinte nagyon okos és ûgyes )
Felhivta a klinikàt és kért idôpontot MRI re és szakorvosi vizsgàlatra.
Na erre majd màrcius kôzepén és végén kell mennûnk, ha addig nem ismétlôdik meg ......

Ez a kép kb 2 napja készûlt, amikor Artúr ölében ràjôtt, hogy O is tud "szelfit " csinàlni ! :)

4 megjegyzés:

  1. Odagondolok, tűkön ülök. Biztos semmi komoly.Kitartás polgártárs.Bon voyage.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ! Aztàn nézegesd a TGV jegyeket màrciusra is ! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ó, ezt nem is olvastam, pedig biztosan rákérdeztem volna, amikor itt voltál. Azóta?

    VálaszTörlés
  4. Ma megint volt egy kis epizod ! :( De remélem azért semmi komoly! Màrciusban lesz az MRI .

    VálaszTörlés