2016. február 7., vasárnap

az elsô hét az oviban

Túl vagyunk az elsô ovis héten . :)
Könnyebben ment ,mint gondoltam,de a hét màsodik felében màr hoztuk a statisztikàt.
Azaz , az elsô napokban nagy lelkesen mentünk, szerdàn màr nagyon figyelt, hogy ne tûnjek el a reggeli forgatagban . :)
Csütörtökön màr sirt reggel, mert tudta, hogy el fogok menni , de  utàna jàtszott, pénteken màr csimpaszkodott ,hogy ne menjek el . Ott ültem még egy óràt ,megbeszéltünk mindent szàzszor, aztàn àtadtam az óvonéninek nagy siràs közepette és mondtam, hogy sietek vissza .
Mindössze csak 3 óràt tölt bent, nem sokat, de neki ez még súlyos lehet. Amúgy elfoglalja magàt bent, de péntek délre màr nagyon kifàradt. Annyira azért sajnos nem, hogy délutàn jó nagyot aludt volna ,ami nekem nagyon fontos volt, hiszem màr pakoltam a hazaútra....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése