2016. május 18., szerda

jó hír, rossz hír

Nagy nehezen a sokadik karosszériàs megkeresése utàn , végûl egy magyar honfitàrsunk elvàllalta a Merci aljànak cseréjét. Vettünk hozzà vaslemezt egy tàblàval és Laci asszisztenciàjàval megcsinàlta a kocsi aljàt úgy, hogy àtment a vizsgàn !!!!!!!!!  Nagy kô esett le a szivûnkrôl,mert màr a bankot is megkerestük és megtudtuk, hogy nem igazàn adnànak hitelet hasznàlt kocsira sem ....azt sem értik, hogy hogy jövûnk ki havi szinten a pénzbôl . :)))))))) Soha nem értenék meg ....
De legalàbb nincs kisértés ,egyenlôre marad az ôreg Merci,aminek a motorja tökéletes, aztàn ha úgy adódik megpróbàljuk egy kicsit fiatalabbra cserélni.

Rossz hír:

Teknôsünknek csinàlt Laci egy kifutópàlyàt a kertben, azaz egy nagy fa keretet, amire tettünk szunyoghàlot felûlrôl, hogy ne tudjàk bàntani a madarak és Rozi sem.
Csakhogy a talaj nem volt egyenletes és az egyik sarka feljebb àllt a talajhoz képest és ott bizony meglógott.
2, 5 napig keresgéltûk bokorról bokorra,fûszàlról fûszlàra , semmi.
A 3. nap estéjén Dia kétségbeseve hozott egy fûcsomószerûséget a kezében ,potyogtak a könnyei .....tuzetesen megvizsgàltam és sajnos én is felefedztem a pàncél lemezkéit...aztàn jobban megnéztem és a maradvànyait is....Nagyon rossz érzés volt...Sajnàltam Diàt, sajnàltam a tekit , mérges voltam, hogy nem voltam körültekintôbb¨, azt szerettem volna, hogy nagyobb helyen tudjon màszkàlni, olyan meleg volt aznap.
Be kellett volna àsni a keretet a földbe, akkor nem tudott volna alatta kimàszni.
Hogy mi tôrtént vele ,azt nem tudom....Hogy egy madàr vagy egy macska talàlta meg a rejtekhelyén , azt nem tudom, Rozi is lehetett, bàr ôt direkt figyeltûk, mert gondoltuk, hogy kiszimatolja hova bújt. Kereste is, de nem làttuk nàla, màr csak a maradvànyt vette be a szàjàba, de azt is kikôpte, azt talàlta meg Dia...
Rossz érzés volt ez a történés, ràadàsul az eltûnésének napjàn mutattam meg Lacinak, hogy amikor én kezembe veszem a tekit, az mindig majd kiugrik a pàncéljàbol ,annyira "örül" nyujtogatja a nyakàt, lehet vakargatni, làtszik rajta hogy nem fél tôlem ,sôt ! Szóval mi jól összebaràtkoztunk ....ténylegn agyon sajnàlom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése