2016. július 1., péntek

sikerült II.

Még jùnius utolsó napjaiban sikerült lefutnom az idei elsô fél évre betervezett 600. kilométeremet.
Nem futok minden nap. Rààlltam a 8 km es körökre ; ùigy tudtam  összeszedni a kilométerket,ami azt jelenti, hogy januàr 1- június 30. között  màr több ,mint 75 -ször (mivel tôbbet futottam ,mint 600  km) húztam sportcipôt és zavartam ki magam a pàlyàra . :)))
Nem titkolom, az idei évre 1200 km t tûztem ki magamnak. A nyàri honapokban àltalàban nem tudm hozni a havi 100 km es àtlagot, az  év tôbbi hónapjàban igyekszem a 120 -at megfutni, bàr néha hol a tartós viselhetetlen idôjàràs vagy betegség  gàtol .
Azért bízom benne, hogy sikerülni fog ! Nagyon élvezem ,hogy màr mosolyogva köszönt a többi "futóbolond " a pàlyàn , hogy ismerem az összes bokrot, élvezem a illatokat és érzem, ahogy a szervezetem tisztul a sok "idegtôl" ,amit napkôzben begyûjtôttem .
A TB is hàlàs lehet, hogy spórlok neki, idén egyszer voltam orvosnàl és egyszer a sûrgôsségin . ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése