2017. április 17., hétfő

a nagy kaland I.

Az egész úgy kezdôött, hogy Adler Timék alàirtak egy 1 éves munkaszerzôdést Bostonban . ( Ennek màr bô 4 éve ) .
Persze mindig is tervben volt, hogy meglàtogatjuk ôket , de azért ez olyan plàtói gondolat volt, kissé.
Aztàn tavaly nyàron Artúr elkezdte mondogatni, hogy egyszer úgy szeretné megnézni New Yorkot.  Mondtam neki, hogy keressen magànak diàkmunkàt, gyûjtse össze a repülôjegyre valót ,aztàn majd szervezkedünk.
Na és igy jôtt be az Action az életünkbe ....és késôbb igy kerültem én is ide...
Màr a munka és Artúr pénze összejött , Timi meghivàsa is élt egy ideje ( persze ezt lehet, hogy azóta jól megbànta :)  ) màr csak a csajokat kellett összeràntani, hogy üljünk fel végre a bostoni gépre ! :)
Telt múlt az idô , közben kiderült, hogy Bogiék (hàla Istennek ! ) vàrjàk a 3. gyermeküket ,aki a két fiú utàn kislàny lesz, szóval egyre sürgetôbbé vàlt az utazàs .
...és akkor Bogi bedobta magàt és szuper ügyesen talàlt nekünk akciós repûlôjegyeket , Artúr vizsgàit is beleszàmoltuk a kitûzött dàtumba , Anett is lerendezte a csalàdi felügyeletet . az én uram meg egyben kiadta nekem a 20 éve felgyülemlett szabadsàgomat , igy minden akadàly elgördülni làtszott a régen àhitott vakàció elôl. Persze egy -két lejàrt útlevél , ESTA ( amerikai vizum) igénylés  ,csak a hecc kedvéért tartotta a feszültséget az utolsó napig, de aztàn egyszer csak eljôtt a vàrva vàrt nap és belevàgtunk ! :)
Mi inditottuk a sort, azaz Artúr és én  ,mert haza kellett repülnünk egy kedd este , hogy szerda hajnalban felülhessünk a Budapest -Amsterdam- Boston jàratra .
Igy búcsúztunk a buszpàlyaudvaron az én dràga fél csalàdomtól, akiknek köszönet ,hogy olyan aranyosan és lelkesen segitettek, hogy létrejöjjön ez a nagy kaland ,amiból ôk igazàból kimaradtak ,de együtt izgultak és örültek velünk . :)
Dia, Oszkàr, Laci és Huba 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése