2012. április 30., hétfő

szabadlábon

Ma délután hazaengedtek Hubával, bár az utolsó este, éjjel különösen vacakul telt.
Délután jót evett és játszott Huba, örültem is, hogy szemmel láthatón jobban van, majd este lefekvés elött nagyon rosszul lett és mindent kihányt .:(
Gondoltam , csak a hirtelen túlevés, de nem .....azután még ötször megismételte, persze már semmi nem volt a gyomrában . Nagyon, de nagyon rosszul volt. Hívtam a nôvért ,aki amikor meglátta az alélt gyereket a kezemben úgy megijedt, hogy felkiáltott és pofozgatni kezdte , mert azt hitte, hogy a keringése végveszélyben van . Alig volt színe, ernyedt volt, nem reagált normálisan, stb...
Berohantunk vele a vizsgálóba,ahol  Huba  végre sírni kezdett, de  a nôvér  azonnal infuzióra kötötte a biztonság kedvéért. Egész éjjel fel -alá mászkált a személyzet, figyelték hogy alakul a helyzet, nagyon lelkiismerets ápolást kaptunk ezúton is !

A tüneteibôl sejtettem és reméltem , hogy ez az egy napos vagyis éjjeles hányós vírus, ami ha minden igaz reggelre sokat fog javulni, de borzasztóan aggódtam, mert az amúgy is legyengült szervezetének ez most nagyon nem hiányzott !!!
Hála Istennek reggelre tényleg jobban lett !!! Nem hittem , hogy kiengednek minket, fôleg az éjszakai eset után, de a doktornô úgy vélte, hogy az alap probláma javulni látszik , ez meg egy gyors, bár ijesztô ráadás volt, így a délutánt meg kellett várnunk, hogy biztosan rendezôdjön a gyomra is , aztán gyógyszerekkel maszkos inhalátorral felszerelkezve végre hazajöhettünk !!! :)

Hogy az alap prbléma hogy keletkezett ???? Ez érdekes, mert csütörtökön kellett mennünk a védônôhöz, ahol szóltam a dokinak, hogy gyanus a gyerek, mintha vmi bújkálna benne és különben is aggódtam amiatt, hogy kb minden 6. héten belázasodik.
Megvizsgálta és úgy látta, hogy nincs komoly baja, ezért beoltotta a 15 hónapos oltással !!!
Éjjel már semmit nem aludtunk, sokat sírt, bavallom még mérges is voltam, hogy most mi ez a hiszti, de hajnalban láttam; hogy nagy a baj .
szinte a fulén vett levegôt, látszott , hogy nem tud normálisan lélegezni.
Laci hajnalban ment dolgozni, felhívtam, hogy baj van, menni kell , de ne tudott eljönni, így gyerekek aznap nem mentek suliba, helyette Zalán jött velem intézkedni.
Ez a hülye id^pont mániájuk a belgáknak !!!!!
Bementünk a kórházba, de nem volt idôpontunk, ezért 2 óra múlva vissza kellet mennünk. Szerencséje volt a recepciósnak, hogy akkor Huba éppen jobban volt egy kicsit, mert biztos, hogy kitoltam volna a kórház falán a hölgyikét,aki nem értette, hogy idôpont nélkül miért akarok én orvossal beszélni ?!?
Mondtam, hogy mert amikor valaki rosszul lesz, az általában nem idôpontra megy és hozzátettem félhangosan, hogy " ez idiota". Késôbb leesett, hogy ez elég nemzetközi kifejezés :) és mivel elég csúuyán néztem rá, megigérte, hogy az elsô paciensek leszünk , ha bejön a doktornô.
Na jó, szóval dokihoz 10 órakor bejutottunk , aki azt mondta, hogy nem megyünk haza ,mert ez nem vicc, hiába nincs ezúttal magas láza Hubának.Vizsgálatok kellenek, hogy mi a szösz van már megint.
Röntgen, labor, stb....Eredmény : kezdôdô, nem bakteriális tüdôgyulladás, ami annyi lerakódást termelt , hogy alig van szabad légzôfelülete , irány az inhalálás .
Hogy miért ilyen fogékony erre ????
Se túl hideg nincs, eddig mostanában betegek sem voltak a többiek, remélem ez így is marad , egyszóval nem tudom; miért robban le mindig.
Az biztos, hogy kevés a vasa,ami adhat némi pluszt a betegségek kialakulásához, de többet nem tudtak kideríteni.
Hála Istennek jól és gyorsan reagált a gyógyszerekre , most már sokkal jobban van !!!

Zalán pedig a legédesebb kiskölyök a világon !!! Mindent elintéz, ha kell lekommunikál; szórakoztatta 2 napig a kisöccsét, engem nem akart magamra hagyni , pedig sokszor unatkozott, talpraesett, haláli jófej , igazi támasza lesz egyszer valakinek ! ;)
Igaz, amikor hazajött , a többi tesóját el kezdte kizsigerelni a bosszantásaival, de most az összes feketepontja lehúzva, mert ennyi jóérzést és gyors észjárást nagyon rtitkán tapasztal az ember magakörül !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése