2013. február 10., vasárnap

krokus vakàcio

Na tudja vlaki mit jelent az a krokus vakàcio ? :)

Az az itteni siszünet, kôrûlbelûl. Amugy a krokus az egy nôvény, ami ezidôtàjt viràgzik , elvileg, de hogy miért ez a neve ennek a szabadhétnek , nem tudom.

Pénteken voltam a tûdôdokinàl, akinél 2 évvél ezelôtt is jàrtam . A medikus fogadott, aki nagyon alapos korelôzményt vett fel és amikor bejôtt a doki , hasonloan korrektûl tàjékoztatta mindenrôl.
Làttam, hogy ismerôs vagyok a dokinak, aki egyébként nagyon baràtsàgos és segitôkész volt most is.
Mondtam, hogy 2 éve jàrtam nàla , akkor voltam Hubàval 26 hetes terhes , most csak 16 hetes vagyok . :)))
Emlékezett és azt is megértette, hogy azon aggodom, hogy esetleg hasonloan jàrok ,mint akkor.
Tényleg alaposan kôrbejàrta a problémàt, megvizsgàlt és egy sûrgôsségi labort is rendelt.
Persze a hàzidokitol kapott gyogyszert lecserélte, megint kissé nehezményezte, hogy a doki miért nem csinàlt vérképet mielôtt felirta a szert, jo lett volna tudnia, hogy tulajdonképpen mire is adja .
Megbeszéltûk, hogy valoszinûleg most idôben jôttem és remélhetôleg nem tart olyan sokàig a kezelés, mint akkor .
Hazakûldôtt és megigérte, hogy 2 ora mulva telefonàl, hogy mi lett az eredmény és megbeszéljûk a tovàbbiakat is.
Hivott is . Nem vagyok influenzàs, talàltak egy  kis baktériumot is, de ö szerinte ez inkàbb virus eredtû vacak volt. A receptet egy megbeszélt helyen àt is vettem  , most màr csak gyogyulgatok.
Huba viszont  elkapta, rajta is nagyon hirtelen és erôsen jôttek ki a tûnetek, nagyon levert, alszik egész nap, elég magas a làza, de azt hiszem, ez most inkàbb jo, mint kàros.
A tûdeje még nem "lobbant be", talàn most ô is megussza !!!
Tudom, hogy most egész Europàban nagyon sok a beteg, csak hàt az a vicc, hogy ezeket egybevonjàk és azt mondjàk, hogy influenza, pedig nem is .
Persze ha az ember megbetegszik és fetreng otthon, màr majdnem mindegy hogy hivjàk a kis "dôgvészt",ami kifektette, csakhàt a gyogyszerlobbinak nem mindegy, mennyit hoznak a vakcinàk a konyhàra.
Doki is kérdezte, hogy beoltattam e magam , mondtam, hogy nem, nem hiszek benne. Ugy tûnt , helyesli és ugy tûnik a legtôbb normàlis orvos helyesli, ha az ember nem dôl be a médiànak e téren sem !

Azért mindenki vigyàzzon magàra , màr nincs sok hàtra a télbôl , hiàba ijesztget , pàr hét és ujra ébredezûnk !

1 megjegyzés: