2013. február 7., csütörtök

sûrû hét

Hàt jol összeszedtem valami korsàgot, sajnos .Nagyon erôs, hasogato fejfàjàs, nehézlégzés (olyan sipolos), gyengeség, egyszoval szuper jo élmény.
El is mentûnk a hàzidokihoz, de mivel ö mindenre egyféle gyogyszert szokott felirni , igy gyorsan bejelentkeztem a tûdôgyogyàszhoz is. Remélem idejében elcsipi ezt a nem tudom mit, de az biztos, hogy tegnap délutàtol ma kora délutànig féloràs megszakitàsokkal, de végig aludtam a napot, vagyis inkàbb olyan képszakadàsszerûen kiléptem  sajàt magambol, mint aki elàjult.
Most azért sokkal jobb.
Az elôzô napok kicsit mozgalmasabbak voltak a szokàsosnàl, ami nem lett volna baj, de kôzben az idôjàràs hozta a formàjàt és 10-15 fokos kûlôbségeket tudott produkàlni ,ami szintén hozzàjàrulhatott a lerobbanàsomhoz.
Hétvégén itt voltak tesomék hosszuhétvégére,aminek nagyon ôrûltûnk, elég rég jàrt erre .
A baràtnôjével, Pankàval làtogattak meg minket és mivel erre a hétvégére esett az idei sôrfesztivàl is, igy kellemest a kellemessel ôsszekôtve sûrû programokkal telt ez a pàr nap.
Szombaton megvolt a farsang is, most tôltôgettûk le a fotokat, szerintem holnap fel tudom majd tenni . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése