2013. december 21., szombat

Miki és Papa

A hétvégén megint " mikis " napjaink voltak, mert hogy Miki felpattant a TGV -re Pàrizsban és àtszàguldozott Brüsszelbe, ahonnan a Blankenbergebe tartó vonattal tovàbbutazott .
Kicsit elkerûltûk egymàst, mert én kimentem elé , de akkor még koràn volt , gondoltam elszaladok egy gyors bevàsàrlàsra, de mire visszaértem az àllomàsra, amit nem rég teljesen elbontottak, addigra megint nem làttam ott senkit.
Probàltam Mikit telefonon elérni,de nem hallotta. Gondoltam hazamegyek ,kipakolok és a kôvetkezô vonat érkezésekor ismét kimegyek a pàlyaudvarra .
Csakhogy a hazafelé tartó úton gyanús alakot làttam menetelni . :)
Miki volt ,aki megérkezett az elôzô vonattal és mivel ö sem ért el engem (utolag kiderûlt, hogy rossz szàmot adtam meg ) gondolta elsétàl a Kustlaan 258 -ig . :)
Megkönyörültem rajta és felvettem . :)
A kocsiban fél perc alatt megvitattuk, hogy "ki ,milyen béna volt" ebben a tôrténetben és utàna belekezdtûnk a majd 3 napig tartó csevegésbe. :)
Kellemes hétvége volt , a gyerekek is mindig örülnek a veteràn babysitternek , jöttünk, mentünk , ettûnk, ittunk, közeli és tàvoli tervekrôl beszélgettünk.
Miki vasàrnap este tért vissza a francia fôvàrosba , épp hogy "elintegettük", màsnap ,azaz hétfôn màr Papàt fogadtuk, aki velûnk egyûtt itt fgja ünnepelni az 5.külföldi karàcsonyàt .

2 megjegyzés: