2013. december 16., hétfő

motorok és karàcsonyfàk

Örömmel jelentem, hogy a múlt héten elvitték Laci egyik befektetését ,ami màr egy jó ideje itt àllt a garàzsban , egy K100as BMW-t. Elég lassan mozdult ez az üzlet, de végülis pozitív lett a mérleg, mégha nem is gazdagodtunk meg ,de a befektetett pénzünk mindenképpen visszajôtt és még egy kicsi is.
Eleinte gyorsabban pörögtek a motorok ,mert még figyelt rà Laci, hogy kishibàs gépeket vegyen, de ahogy jöttek-mentek a motorok, egyre inkàbb elfelejtette ezt a szempontot és igy jutott ehhez a géphez is. Laciról tudni kell, hogy "szociàlis" beàllitottsàgú , szàmàra a szép és a jó nem biztos, hogy megegyezik a közízléssel ,mindenben làt fantàziàt, csak a nem tul jo idôbeosztàs miatt, àltalàban csak fàntàzia is marad az elképzelés.
Így van az, hogy sokan nem értik, hogy ebben vagy abban mi a szép és a jó, mert halandó szeme idôhiàny miatt nem làtja meg a végeredményt.
Jó multkor skypolt egyik kedves ismerôsûnkkel ,akivel motorokról beszélgettek. Laci ajànlgatni kezdett egy " nagyon jo motort",ami gyàri àllapotàban nagyon szép volt valaha ( mi màr a hàttérben pukkadoztunk kissé a röhögéstôl,mert tudtuk, hogy Laci màst làt lelki szemei elôtt) . Beszélgetôtàrsànak szerintem felderengett az a régi gyereknóta ,aminek a szôvege :

 " Eladó egy bicikli, semmi baja nincs,
  Csak a két kereke és kormànya nincs "
így hamar megegyeztek, hogy Ô nem olyat keres ,amit Laci vételnek gondol, hanem olyat, maibe beleteszi a kulcsot és màr indulhat is . :)
Errôl jutott eszembe, hogy életûnk elsô közös karàcsonyàn  megbiztam férjemet, hogy szerezze be a karàcsonyfàt, amig én készûlôdôk odahaza.
Szépen,  romantikusan elterveztem az egész estét, minden idillinek tûnt mindaddig, amíg Laci haza   nem     àllított szerzeményével.
ELôszôr reménykedtem,hogy csak hülyéskedik és ,hogy a hàta môgott biztos ott van az igazi karàcsonyfànk is,de nem..... Mosolygósan beàllított egy olyan fenyôvel,aminek konkrétan az egyik "oldala" hiànyzott és amugy àgakkal sem volt eleresztve.
Olyasmi volt az egész fíling, mint a rajzfilmekben a csontig ràgott halgerinc. Na jó ez egy kis tulzàs, de én pont ilyennek làttam. :)
Kérdeztem Lacit, hogy ez komoly ??? Miért ezt vàlasztotta ??? Nem volt màsik ???

"De volt, csak ezt megsajnàltam , mert ezt biztos nem vinné el senki sem, de nekûnk jó lesz,mert beàllítjuk majd a sarokba, igy nem is fog làtszódni, hogy az egyik része teljesen hiànyzik, az àgak helyét meg majd boàval betekerjük és minden rendben lesz . :) "

Na ugrott a szépen beàllított romantikus hangulatom, azt sem tudtam hova meneküljek, hogy a hirtelen kibuggyanó feszültséget, észrevétlenül kipityeregjem magamból .....:)

Azóta ketten jàrunk fenyôt venni és ha tehetem a motorvàsàrlàsokra is elmegyek. A BMW nél épp nem voltam ott.
:))))

Most viszont kinézett egy szép , kis Suzuki choppert, le is tàrgyalta és el is hoztuk. Majdnem tökéletes, akkumulàtort kell cserélni é mehet is a piacra. :)

Ja és az idei fànk is megvan màr ! :)






4 megjegyzés:

  1. Csak én lehetek az, aki végigolvas, aztán az uccsó mondatnál erre gondol: http://1.bp.blogspot.com/-AJZ3CCp33AA/T0M--E6eiEI/AAAAAAAACIQ/VxSi-M-CMdk/s1600/szalagos+fánk.JPG :D

    VálaszTörlés