2014. január 22., szerda

làtogatàs a bobiban

...vagyis màr egyre inkàbb oviban, de ha gyorsan mondja, akkor mégis csak bobi az ovi.:)
A héten nyílt napok vannak , azaz egy kicsit be lehet menni a foglalkozàsokra megnézni, hogy hogyan telik egy aktiv délelôtt.
Laci a héten reggeles, így Ô semmiképpen nem tudott belàtogatni, ezért én mentem ,bàr jeleztem elôre, hogy Oszkàr miatt nem tudok nagyon sokat maradni.
Eleve elég rosszul indult a nap, mert az egyik tàjékoztató papir szerint a làtogatàsi idô 8.35-10 óràig tartott.
Gondoltam reggel beviszem ôket, ott is maradunk egy kicsit, aztàn, ha Oszira ràtör az éhség, hàt hazajôvûnk.
Hubàt be is zsongattam, hogy de jó, ma meglàtom, hogy mit is csinàlnak odabent, stb...
Reggel az aulàban  nyugiban  vàrakoztunk, a szülôk szép sorban elszàllingóztak, gondoltam, hàt sebaj, biztos nem érnek rà.
Aztàn egy idô múlva az egyik óvónéni odajôtt hozzàm ,hogy megmondja, hogy ôk 10.30 ra vàrnak engem.
Kérdeztem, hogy 10.30 -ra ? A  tàjékoztató lapon 8.35 volt irva.
Hàt igen, de az a nagyobbak csoportjàra vonatkozott, a kicsikhez csak 10.30 ra lehet jönni.
Hurrà, nekem hazahozott minden gyerek ilyen lapot, elsô rànézésre mindegyik papir egyforma volt...hàt nem.

Mondtam Hubànak, hogy most elmegyek, de jövök vissza hamar!
Na ekkor màr kitört belôle a siràs ....

Amikor visszamentem ,Hubàt újra elfogta a honvàgy ,pedig màr jó pàr hete semmi gond nem volt vele ovis témàban. Szemmel làthatóan szivesen ment, a reggeli lelkizések màr megszüntek, kezdett beilleszkedni a csoportba.
Most valahogy ez ujra kettétört.
Rajtam csüngött, az ovonô semmibe nem tudta bevonni, aztàn pàr perc utàn a tôbbi kisgyerek is inkàbb Oszkàrt és engem sasolt ,ràadàsul mindegyikôjük erôs ingert  érzett, hogy megfogdossa babànkat.
Szegény Oszkàr rémülten ébredt és amikor meglàtta, hogy egy csomó Huba-forma ksigyerek nyulkàl felé, kétségbeesve zokogàsba tôrt ki.
Persze kôzben probàltam Hubàt bevonni a foglalkozàsba ,hajolgattam, guggoltam, amit most sem a derekam, sem a térdem nem toleràl, kôzben pedig probàltam Oszit ugy kiemelni,hogy ne érjék el a kapkodó kiskezek.
Ôszintén szólva elég borzalmas egy délelôtt volt, egyàltalàn nem sikerûlt jól.
Igyekzetem "hamar" meglépni,de az sem volt kônnyû;
Fényképet sem tudtam csinàlni, csak ezt a pàrat, az elôbb emlitett okok miatt.


1 megjegyzés:

  1. hajrá anyuka...fog ez menni Hubával, kicsit másabb ez a bobi téma nála mint a többieknél volt (valószínűleg), de fog ez menni!

    VálaszTörlés