2014. február 7., péntek

6 hónapos kontroll

Tegnap voltunk Oszival a 6 hónapos kontroll làtogatàson a védônônél.
Meglepetésemre azonban , nem néni volt a védônô, hanem egy középkorú , nagyon kedves bàcsi . :)
Olyan bô negyvenes , igazi uriember fazon, akin làtszott, hogy nem csak hogy ért, de nagyon szereti is a gyerekeket.
A màzsàlàsnàl 8560 g ot mutatott a mérleg és 70 cm re nôtt az én jóképû, jókedvû kisfiam . :)
Nagyon elégedettek vagyunk az eddigi étkezési szokàsaival.
Igaz, hogy még mindig éjszakàzunk, de kit érdekel ?!

A görbéje egy kicsit visszaesett az eddigi növekedéséhez képest, de így is bôven az àtlag felett van .
Védôbàcsi is igen nagynak és erôsnek talàlta .
Egy kicsit aggódtam a mozgàsfejlôdése miatt,mert a többiekhez képest egy kicsit lusti. Vagyis ez igy nem igaz; mert nyulkàl, fogdos, màr a kezdetektôl emeli a fejét, szépen tartja magàt, csak 3/4 -ig fordul minden irànyba, aztàn hirtelen meggondolja magàt és vissza.
Bàcsi megvizsgàlta, de azt mondta, hogy kifejezetten erôs baba, nincs semmi baja, hasizma is van, szóval egy kis türelem és utàna indul a mandula. ( na jó ezt nem így mondta, de a lényege ez volt, hogy aztàn meg nem lesz megàllàs)

Amikor a szàmitógépen egyeztette az elôzo adatokat, akkor szembesûlt a csalàdunk nagysàgàval :)
Nem szoktam mondani,mert nem sokkolom az embereket és amúgy is olyan hatàsvadàsz dolognak tartom.
De bàcsi a maga modoros , tapintatos stílusàban ràmnézett és megkérdezte, hogy "elnézést anyuka, de hàny gyermeke van ?"
Mondtam , hogy 7 ...és sajàt . :)
Nyelt egy nagyot, aztàn pàr elismerô kifejezést mondott és gratulàlt, ritka az ilyen.
Aztàn még egy kérdést intézett hozzàm :
"Mégis mennyi idôs a legidôsebb?"
"Most lesz 17 éves-mondtam"
"Hàt ez fantasztikus! Olyan fiatalnak làtszik....." :)
......és ezalatt én legbelül : YESSSS ! :)))))



3 megjegyzés: