2014. február 3., hétfő

kicsit sokkk volt

Csûtôrtôk délutàn ,amig mi a szûlôin voltunk, Huba beverte a fejét , pontosabban lefejelte a szàjàval az ajtófélfàt a napköziben .
Amikor meglàttam, rôgtôn dezsavú érzésem lett, mert Glória 3 éves arcàt véltem felfedezni abban a pillanatban, mivel anno Ö vele is megesett hasonló baleset.
Huba viszont nem sirt, csak jelezte, hogy érzi, fàj az arca.....
Mivel 6 évvel ezelôtt Glóriàval megjàrtunk minden lehetséges orvost, kórhàzat, klinikàt, stb , így most nem voltam annyira megijedve, de tudtam, hogy az arca el fog torzulni pàr napra. :(
Hàt estére és az azt követô reggelre szegény feje, nagyon ijesztôen nézett ki.
Az orra alatti rész sokszorosàra duzzadt, a vérômleny ott pangott a felsô àlkapocs részén és az orra körül...
Pàr képet màsnap este készitettem róla,amikor màr kezelés alà vettûk az arnica montata csodabogyókkal,de azért ennek a folyamatnak is idô kell.
Màsnap persze itthon maradt , nem ment "bobiba" , de komolyan délutànta azt, hittem kihullik a maradék hajam is .
Nagyon fel van pörögve. Tettem a dolgomat vagyis probàltam, de közben szimultànt jàtszottam Huba ellen.
Mindent szétszedett, kipakolt, kiöntôtt, kôzben kb hàromszor elesett, leesett, sôt az ablakban lévô kislàmpànak a foglalatàt is jól megpiszkàlta.....nagy ordítàs, jól megcsípte az àram, de hàla Istennek , nem lett semmi egyéb baja.

Bevallom,akkor màr mondtam egy cifràt ,mert hiàba rohangàsztam egész nap a lakàsban, csak sikerûlt valami veszélyeset megkísértenie.
Ekkor màr kiugrott belölem a "tele van a t.....m" kifejezés.
Erre Huba ràmnéz és visszakérdezett , hogy " tele van a t....d a Hubàval ? " :)))
Persze elvigyorogtam magam, de mondtam ,hogy " igen Huba ,most mérges vagyok ,mert nagyon veszélyes dolgokat csinàlsz...."
Erre összhúzta a szemöldökét, elfordult és kôzölte, hogy " Tele van a t....m anyàval ! "
:)))))))).
Erre lehet haragudni ? :)
hàt így nézett ki az én kismajmom ! 









4 megjegyzés:

  1. Jobbulást Hubának! Emlékszem Glóriával megesett történetre, nem volt egyszerű. Még a Szilvinek nevezett fegyvert is be kellett vetni, bár ott és akkor nem voltam jelen. Amit elmeséltek róla, az viszont...!

    VálaszTörlés
  2. Most olvastam végig... :-D

    VálaszTörlés
  3. Mások vagyonokat fizetnek ilyenért. Igaz, ők lányok :) Már javult, remélem (a szája) :D

    VálaszTörlés
  4. :) persze, màr rendbe jôtt!nekem is az a ritka ronda Barbie néni jut eszembe ilyenkor :)

    VálaszTörlés