2016. június 26., vasárnap

Ennio Morricone

Amint írtam, Miki megérkezett, mert az elôzetes szervezések utàn nagy vàrakozàssal készülôdtünk az Ennio Morricone koncertre,amit a Maestro Gent egyik fôterén tartott.
Megmondom ôszintén teljesen meglepett és ki is akadtam, amikor az odaérkezésünk utàn derült ki, hogy ez egy szabadtéri koncert lesz . Itt Belgiumban ??????? Amikor az elmúlt héten viharok tomboltak ?!? Ràadàsul nem is kültérre öltöztünk! Szegény Lacit én teljesen lebeszéltem arról, hogy több réteget vegyen fel magàra, gondoltam a koncertteremben nagyon meleg lesz......
Hàla Istennek esô végül nem esett, de a hûvôs levegô azért megpróbàlt minket. LAcinak vettünk egy Ennio Morricones polót, hogy az inge alà fel tudja venni , igy talàn megúszhatja a tüdôgyulladàst én meg làbbal bebújtam Sylvi nylonzacskójàba , hogy ne fagyjak meg . :)))))

A koncert fenomenàlis volt !!!!!!!! Lenyûgözô! 9000 ember hallgatta a filmipar legfülbemàszóbb dallamait :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése