2016. június 20., hétfő

megpróbàltatàsok hete

Egy kicsit màshogy alakult az elmùlt hét is, mint ahogy azt megterveztem  ,pedig rendesen betàblàztam ,hogy minden feladat, program le legyen tudva .
Màr 2 hete felvàltva betegeskedett valaki , olyan,  egy-egy napos virussal. Huba is megkapta múlt hét elôtti héten, de neki nem a szokàsos gyorsasàggal múlt el és a làza is elég makacs volt. El is vittem a doktorhoz, bàr pont aznapra jobban lett, így azt gondoltuk, hogy jó, ennek vége ,most màr rendben lesz. Rendben is volt 3 napig. Aztàn megint jött a làz és a kínzó fejfàjàs . A doktornônek emlitettem, hogy Hubànak sokszor van làz nélküli fejfàjàsa is ,megvizsgàlta és abban maradtunk, hogy migrénes. :( Azt mondta higgyem el , elég sok kisgyereknél elôfordul, ha szerencsénk van, nagyobbacska koràra elnövi. Persze màr tudom, hogy az otthoni doktonôvel is megnézetem, màr le is leveleztem vele, amikor visszük Oszit kontrollra.
Szóval a làz és a fejfàjàs visszatért, de gyógyszerre jól reagàlt.
Aztàn jöttem én. Este egy nagy nyilalàs, aztàn, mintha valami satuba raktàk volna a fejem, a szememet hàturól nyomtàk kifelé , a halàntékomnàl erôs feszülés , egyszóval elô a gyógyszeres dobozt és utàna alvàs....màrmint lett volna, ha tudtam volna , de a vízszintes àllapottól megnôtt a nyomàs odabent, ami tovàbb gyötörte a fômet. Nem ragozom, egy nap vergôdés utàn, lassan javulni làtszódott a dolog és mivel én nem vagyok àgyban fetrengôs alkat, lassan probàltam visszaàllni a hétköznapi dolgokra. Egy napig úgy tûnt, hogy nem a legjobb, de azért mûkôdik, mig nem ujra jött a nyilalàs és egy agresszivabb formàban visszatért az elôzô rémes fejfàjàs.
Hajnalra màr nem hittem , hogy meguszom orvosi beavatkozàs nélkül,mert egész egyszerûen a szelepet kerestem a fejemen, ahol a tulnyomàst lehetne kiengedni. Màr azon is "gondolkodtam" ,ha kihuznék egy fogamat, azon a résen talàn csökkenthetô lenne a nyomàs....( mert hogy az egész fogsorom is gyulladt érzetû volt)
Szóltam Lacinak, hogy hozzon valamit ,mert lassan végem ....A fàjdalomcsillapoító nagyon lassan és rövid ideig hatott és mivel az idö haladt elôre javulàs nélkül , végül úgy döntöttünk, hogy bemegyünk az ügyeletre ,mielôtt egy újabb éjszaka rànk köszöntene.


A sûrgôsségin , szerencsére nem voltak sokan , beültettek minket egy elszeparàlt vizsgàlóba és vàrtunk...és vàrtunk.....és vàrtunk......,aztàn kb jó 3/4 óra múlva bejôtt az elsô orvos, pàr szót vàltottunk, aztàn jött egy màsik, aztàn megint egy màsik. Elmondtam, hogy napokkal ezelôtt kezdôdôtt erôs fejfàjàsom volt, ami nagy nehezen màsfél nap utàn elmúlt, de rövid szûnet utàn visszatért és nem javul, nagy a nyomàs odabent.
Felvàltva hoztàk a technikàt, mobil ekg, vérnyomàsmérés, vérteszt , keringésvizsgàlat, branül, stb...Csak ùgy megjegyzem, a fejemet egyik doki sem vizsgàlta meg. Sem a torkom, sem a fülem, sem a szemem. .....Aztàn egy jó kis vàrakozàs utàn kérdezte az egyik, amugy kedves àpoló, hogy hozzon e valami fàjdalomcsillapitót. Mondtam, hogy ha erôsebb van,mint nekem,akkor igen. Be is kötött egyet vénàsan és amikorra az lefolyt megjött a doki is . Az eredmény pedig/ az EKG jó, a vérteszt jó, a keringés jó , ez kérem fejfàjàs 8
:)))))))))))))) Tényleg ? De mitôl ???? Virus, valószinüleg 2-3 nap alatt lemegy, addig szedjem a csillapítót,de ha éjszaka megint olyan rossz, akkor keressûnk fel egy neurológust .

Még jó, hogy fàjt a fejem , így nem volt kedvem poénkodni, de komolyan .....Engem az ijesztett meg, hogy az összes vizsgàlókocsi , az újraélesztôkocsi, infuziós àllvànyok jôttek egymàs utàn , megvizsgàltak, bàr szerintem nem àrtott volna a panaszos területet is megnézni, majd levonultak és közölték, hogy valószínûleg vírus okozza , de ha nem és nem múlik, akkor menjek szakorvoshoz .

Éjjel még felébredtem és muszàj volt egy újabb pirulàt bevennem , még reggel is ,de màr nincs az a kegyetlen feszités , csak a szédülés.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése