2017. szeptember 19., kedd

szomorú nap

Tegnap, amikor belenéztem az  fb jelentésekbe és làttam, hogy az egyik koléganônknek aznap van vagyis lenne a 19. születésnapja, nagyon elszomorodtam .
A nyàron történt, hogy Mailys nevü kolléganônk, aki elég közeli szomszédunk is volt ( ez màr csak akkor derült ki,amikor együtt dolgoztunk ) hirtelen kilépett a munkahelyünkrôl és àtköltözött Oostendébe .
Csak utolag tudtam összerakni a képet ,hogy akkor màr az anyukàjàhoz és öccséhez, valamint anyukàja új baràtjàhoz költözött vissza, itthagyva a nàla közel 10 évvel idôsebb bodybuilder baràtjàt.
Mailys 16 évesen eljött otthonról, mert haragudott szüleire a vàlàsuk miatt , nem is nagyon beszélt velük , egészen az idei pünkösdig. Ezt nekem a kocsiban mesélte, amikor együtt jöttünk haza, izgulva vàrta, hogy milyen lesz az újra talàlkozàs 2 év utàn . Én is biztattam, hogy higgye el a szülei is nagyon reménykednek; hogy normalizàlni tudjàk a kapcsolatot vele, mindneki probàlja tenni  a dolgàt és élni az életet és ha a szülei ùgy döntöttek, hogy külön folytatjàk tovàbb, attól még mindketten szeretik Ôt is és az öccsét is.Próbàljon kimàszni a sértettségbôl, stb...stb...
Örömmel újsàgolta, hogy nagyon jól sikerült a csalàdi talàlkozàs, egymàsraborulàs és nagy kô esett le a szivérôl, felszabadult.
Ezt örömmel hallottam aztàn még egy bensôséges , kedves telefonbeszélgetésnek is fültanuja voltam,amit a nagymamàjàval folytatott . Pàr nap mulva meg màr csak azt hallottam hogy elköltözött az utcànkból és kilépett a cégtôl.
Aztàn nyàron, pàr szomorkàs posztot olvastam tôle és egy nap sok szomorú, sirós hozzàszólàst làttam az oldalàn.
Azonnal irtam az egyik kolléganônknek, arra gondoltam, hogy esetleg Mailys öngyilkos lett ?!
Nem ,nem lett öngyilkos . Megölték !!!! Öt is és a segitségére sietö nagyszüleit is ...:(

A volt baràt volt a tettes, aki megvàrta ,mig a szülôk vakàciozni mentek és az egyedül otthon maradt Mailysra ràtört , aki azonnal telefonàlt a nagyszülôknek, hogy baj van, de ez az àllatnak sem nevezhetö lény,  megölte mindhàrmukat ......

Még most is sokkol az egész ...Fôleg, hogy csak most lett volna 19 éves.

( a volt baràtjàt elkaptàk, de hogy milyen itéletet fog kapni???? )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése