2009. július 25., szombat

örvendetes sms

Ma délután miután fura,de nem volt semmi dolgunk és az idő is szép volt kiruccantunk a tengerpartra , ahol épp egy strandröplabda-bajnokság közepén találtuk magunkat. na nem volt vmi hatalmas a színvonala, de végre jó volt látni embereket ,aki szabadidejüket szárazföldi sportolással töltik, ja és közben a parti kocsma teraszáról zene szólt !
na ez nekem nagyon hiányzik, úgy látom, hogy itt az embereknek sajnos nem lételemük a zene ! ( Ja, hogy akkor egy kicsit pörgősebbek is lennének ?! )
Szóval kitaláltuk, hogy sétáljunk át a dűnéken keresztül egy távolabbi partszakaszra.
Egy kis kirándulás következett a susnyásban, de a kilátás tényleg szép volt !
Találtunk egy szimpatikus fürdőzőhelyet és amíg családom megmártózott a hullámzó tengerben én Diával kint ültem egy bozót mögött szélárnyékban, hogy kisasszony nyugodtan tudjon továbbaludni.
Hát akkor gondoltam lerendezek pár elmaradt sms-t is ........az egyikről kaptam is választ :
Lilla írt ,akit az egyik tornacsoportomból ismerek és nagyon kedvelek,hogy 29-től 6 -ig Brüsszelben lesz ! Gyors sms-váltás és megbeszéltünk, hogy mindenképpen találkozunk ! :)

2 megjegyzés: