2009. július 29., szerda

röpke szünet után

...újra itt vagyok ! Telnek a napok ,elég gyorsan szalad az idő most is.
Az időről jut eszembe, hogy hát itt a nyár igencsak tavasz, napközben kb 25 fokig megy fel a higany, de reggel és este kifejezetten hűvös van. Bár ma bejött a meleg most 30 fok van a hőmérőn és ez úgy, hogy reggel még zuhogott az eső. Nem csoda, balgiumban az időjárás is balga. :)

Ma eljött a lakás tulajdonosa megbeszélni egy pár dolgot és hát természetesen vizitálni is. Nagyon meglepődött,mert hát gondolom arra számított, hogy 5 gyerekkel egy kicsit szétkaptuk a lakását ,de ehelyett egy normális otthon képe fogadta. ( nem azért,mert kiakasztottunk egyet a falra ! :) )
Többször is visszatért rá, hogy nagyon tetszik neki, harmonikus, vidám ,rendezett kérót csináltunk és sokszor gratulált is ! :) Amúgy különösem szimpatikus, jóképű fiatalember volt ! :))))
Hát volt is elötte izzadás rendesen. Pakoltunk vagy 2 hétig . :(
De nem fogyunk ki a házimunkából ,mert most meg átállhattam vasalóüzemmódra, csajok ha azt mondom,hogy kb 6db 12o l es zsák van tele piciregyűrt ruhával , ami mind vasalásra vár .... :(
már 2 és felet kivégeztem, mert éjjel megnéztem a 13 harcos c. filmet, eddig még nem láttam és közben "szétvasaltam " magam.
Na jó, erről ennyit.
Egyébként eljárunk biciklizni is, bár tegnap de. nagyon dilis napszak volt. Elindultunk Blankenbergebe a bankba és a netboltba . Gusztávra rászóltam a házunk elött, hogy vegye fel a sisakját, nem dísznek van ! Kelletlenül felcsatolta és amikor elindult a karaván, Guszti az utolsóként , egyszercsak visszafordultam és említett, nagytudású gyerekem egy pillanat alatt kiesett az úttestre ! , úgy, hogy mögötte-mellette éppen jött egy autó, ami hála Istennek számíthatott ilyenre, mert azonnal reagált és beletaposott a fékbe, hogy azért mégse hajtson át a gyerek sisakos fején !!!!
Na gondolhatjátok !!!!!!
Aztán csak feljutottunk a bringaútra,ami párhuzamosan az autóúttal egy nagyon pici erdőszerűségben halad és mire beértünk Blankenbergebe defektet kaptam ,aminek külön örültem,mert a gyerekülésben ott ült mögöttem Dia .
Nem volt mit tenni lezártuk egy parkolóban a cangámat és gyalogszerrel, gyerekkel az oldalamon mentünk a dolgunkra !
A netboltban megtudtuk, hogy csak a jövő héten jön meg az a kis ketyere,amivel majd vonalasíthatjuk a jelenleg még mobilnetünket.De a késés miatt vmi kedvezményt fogunk kapni,mert ez az Ő hibájuk. Ez rendben is volna, csak sajna addg túl sok képet nem rakhatok fel,mert nem szeretném átlépni a jelenleg megengedett 1 GB-ot.

3 megjegyzés:

  1. Gusztinak üzenem, hogy fenékbe rúgás tipikus esete fog fennállni!

    VálaszTörlés
  2. szóval a ház tulajdonosa jóképű, mi?
    jó kis történetek.
    Bene Balázs bácsi üdvözöl Titeket! :)

    VálaszTörlés
  3. Látom vágod a témát! :)
    Én is üdvözlöm, ja bocs mi is üdvözöljük természetesen ! :))))

    VálaszTörlés