2009. július 25., szombat

végre elkészültünk !

Ma estére végre elkészültünka kipakolással, elrendezéssel, takarítással !
Az összes ablak megpucolva, a függönyök kimosva és végre már a szőnyegeket is kiterítettük, abban a reményben, hogy már nagy kosszal járó munkálatot nem fogunk végezni !
Persze azért kimaradt még pár apróság, de ettől már tudok aludni és tulajdonképpen szerintem tényleg egész jó munkát végeztünk.
Furcsa,mert ennek a lakásnak olyan a hangulata, mintha a legelső lakásunkat összegyúrták volna a "legutolsóval" ahonnan eljöttünk.
Szóval egyáltalán nem idegen, sőt nekem otthonos.
Ami a kilátást illeti a gyerekszobák ablakai a tengerre néznek, leszámítva azt az egy-két családi házat,ami közte van, Fater szobája, amit még jelenleg teregetésre használok a szomszéd kínai családra :), a nappali és az étkező ablakai pedig a legelőre néznek, ahol 25-30 tehén tengeti napját úgy , hogy a házunk és a legelő közötti részen,ami kb 25 m-t jelent jár el a "panni ".
Panni az a villamos neve,mert Knokke és De Panne között jár a tengerparton.
Tehát lehet választani, hogy éppen melyik csatorna adását figyeljük ! Amúgy nagyon kellemes és levegős a környék, van benne valami szabadságérzetet adó fíling is.
Az itteni strandnak a legszélesebb a partja , homokozni azt lehet bőven, fürdeni elvileg nem ajánlott, megkérdeztük miért nem és azt mondták,hogy azért mert nincs kihelyezett életmentő állomás . :) Ahol van, ott néhány méterenként helyezték el a magasleseket, ahol szigorú ügyeletesek őrzik a fürdőzés nyugalmát !
Ez dícséretes ! Persze ettől mi , szófogadatlan magyarok és sok más nemmagyarok fürdünk rendszeresen,mert hát különben akkor miért van itt ez a strand ?
Képeket raktam fel a picasara, még nem túl sokat fényképeztem, de ígérem azt is pótolni fogom !

4 megjegyzés:

  1. persze, hogy van szabadságérzet. a Kőrakás park után...
    ne fürödjetek, ha nem vigyáznak!

    VálaszTörlés
  2. Én szerettem, mert sokat sétáltam a másik oldalán !Jó nagy park volt.Nem volt messze a belváros, de mégis elkerülte a város zaja, legalábbis jó része !

    VálaszTörlés
  3. Hallod Húgom! Ne fürgyé le! Meg be vagy mi a szösz, ha nem vigyáznak...
    :)

    VálaszTörlés
  4. karácsonyig már nem fürdök!

    VálaszTörlés