2009. július 30., csütörtök

újrakezdők

Na, végre megtört a jég és a szigorúbb énem ráparancsolt a lustább énemre és minden kifogást félresöpörve megkezdtem testem rehabilitációját !
Már elegem volt, hogy nincs meg a napi rutin a testmozgást illetően,mert hát jó a bicaj, de itt ez közlekedési eszköz ,nem sportszer.
Úgyhogy felhúztam a sportcipőmet és átfutottam a Sealife-Centerig meg vissza.
Nagyon kellett már ez nekem, éreztem ahogy a sejtjeim ébredeznek,bár nem ment túl könnyen,mert még merev volt mindenem.
Persze azért én voltam az erősebb és 25 perc alatt magam mögött tudtam a kijelölt távot !
:)

3 megjegyzés:

  1. 25 perc alatt azt az egy oda, egy vissza kilométert? :ooo

    VálaszTörlés
  2. Persze, hátrafelé szaladtam tyúklépésben ! :)
    Kb 5 km összesen és még nem tudtam vágtázni !
    Bár mint tudjuk legalább 20 perc mozgás után kezdi a szervezet a "tartalékait" felégetni, tehát az sem lenne jó, ha mondjuk 18 perc alatt robognám le.De ha jössz, akkor nagyon szívesen magammal viszlek ! ;)

    VálaszTörlés
  3. Látom húgom előjött a kötözködő éned! Apropó! Kötél van nálad?
    : )

    VálaszTörlés