2009. november 23., hétfő

Bogi,Timi

Szombaton kissé kalandosan, de megérkezett Bogi és A. Timi,akiknek nagyon örültem!!!
Sajnos egy kis probléma azért akadt,mert előző éjszaka engem is elkapott az az aranyos egynapos rettenetet vírus és ezért mondjuk úgy éreztem magam, mint egy kicsavart felmosórongy és kb úgy is nézhettem ki, de sebaj, örültünk egymásnak. :)
Bogi, rutinos anyukaként elkapta a gyerekeim 3/5 -ét és elvitte magukat felfedező körútra, ahol Timit is megismertették a zeebruggei dűnékkel. Én addig a gyengélkedőkkel egy kicsit kinyúltam és mire visszaértek sokkal, de sokkal jobban is éreztem magam, így végre "belevetettük" magunkat az esti traccspartyba.
Vasárnap felpakoltuk magunkat egy kis túlélő-hátizsákkal és az éppen jól levőkkel bementünk Bruggeba,ahol megkezdődött az adventi vásár . Nemcsak a hangulat, de az idő is nagyon szép volt, így vidáman barangoltunk egy pár órát. Persze vettünk azért ezt-azt. :)
Késő délután,amikor hazafelé tartottunk beugrottunk Lissewegebe is, de a toronyba persze már nem tudtunk felmenni,de nem is baj, mert olyan nagy vihar keveredett, hogy annak is örültünk, hogy szárazon hazaértünk.
Estére összedobtunk egy jó kis ungarise vacsit,addigra már minden betegeskedő jobban is lett és éjszaka előkerültek a régi, régi közös sztorik na és az azokhoz fűződő fényképek, amit én őrzök és persze elhoztam a költözéskor is !
Szuper jó este volt ! :D

3 megjegyzés:

  1. Mi volt a kalandos érkezés oka? Richnung Vlagyivosztok?

    VálaszTörlés
  2. Hááát az úgy volt, hogy már alig vártuk, hogy megérkezzünk, amikor is nem csatolódtunk le a megfelelő helyen, ezért aztán suhantunk tova egy csodás Du...valami nevű városka irányába. Egy kedves kis nénike útba igazítása után végül Dóri szerencsére megtalált minket. :)

    Nagyon jó volt ez a négy nap, gyorsan eltelt ugyan, de maradandó, intenzív élményeknek élem meg. Tök jókat beszélgettünk, a csemeték tüneményesek! Hiányoztál már, Baloxkám! :)

    VálaszTörlés