2009. november 19., csütörtök

csiribi-csiribá

Olyan volt, mint egy varázslat...Hogy mi is ?
Hát az, hogy pár napot ismét otthon töltöttem,mivel Faterkám volt olyan aranyos és helyet cseréltünk egy pár napra !
Megmondom őszintén , nem hittem, hogy hazajutok, annyira messzinek tűnt innen minden és még az utazás elötti napon is szkeptikus voltam, hogy egyáltalán eljön e az a bizonyos nap ?!
A charleroii reptéren kisebb zaklatás után feljutottam a W6 222 -es járatra és 1,5 óra múlva ismét azt a jó kis "szmogos" hazai levegőt szippantottam. :)
Vendéglátóimnak ezúton is nagyon szépen köszönöm a közreműködést,annyira jó volt Veletek lenni......:)
Nagyon örültem, mert kedvenc barátnőim úgy alakították, ha már éppen otthon leszek, akkor ejtsük meg a 15. érettségi találkozónkat, így szombat este egy nagyon jó hangulatú összejövetelen vettem részt,ahol annyit röhögtünk, hogy komolyan arcizomlázat kaptam.
Sikerült még "összefutnom" jó néhány baráttal, barátnővel, rokonokkal, persze némi ügyintézést is beiktattam. Azt nagyon sajnálom, hogy Csallók házaspár nagy eseményét kihagytam, de tudtam, hogy a hely -és időtényezőt nem hagyhatom figyelmen kívül,mert így is sűrűre sikeredett ez a pár nap !
Külön köszönet a galériás kedvenckéimnek, hogy korán keltek aznap, hogy találkozhassunk és köszönöm a "nagy beszélgetést "is , higgyétek el, minden gondolatot megforgatok magamban ! ;)

A programjaim csúcspontja talán az volt, amikor egyik reggel elmentünk moziba :),mivel eddig sosem voltam reggel moziban és főleg nem úgy, hogy rajtunk kívül senki sem volt a teremben, szóval kettőnk kedvéért is levetítették a legújabb Pixar-Disney produkciót 3 D-ben és mivel ez egy karácsonyi történet volt, ezért különösen kellemes hangulatban telt el a délelőttünk! :) Ajánlom mindenkinek, de a címe ne tévesszen meg Titeket, nem gyerekeknek való!
Az viszont már tényelg furcsa volt, hogy kedden este kimentünk Ferihegy 1-re Fater elé, aki tőlünk jött haza :) , és elmeséte, hogy milyen jól érezte magát a gyerekekkel és neki is nagyon kellemesen fárasztó volt ez a hosszú hétvége!
Hát tényleg nagyon gyorsan elrepült ez a pár nap és most már újból itt Flandriában csücsülök és a gyerekekkel együtt és nagyon várjuk a szombatot,mert akkor érkezik Adlerkám és Bogi, akiknem véletlenül nyerték el világ legszuperebb barátnői címet!!! :) ( persze ezt még hála Isten jó néhányotoknak is kiosztottam, akik most éppen nem lehettek itt, de Titeket is nagyon várlak !!! lsd: www.wizzair.com !!!!! )

2 megjegyzés:

  1. fura nem, h. otthonról, hazajutottál...

    VálaszTörlés
  2. Fura igen :) , de ha figyelsz, akkor észreveszed, hogy az itteniről azt írom, hogy Flandria! ;-)

    VálaszTörlés