2010. május 21., péntek

Kringwinkel

Böbe már régóta mondogatja, hogy a Kringwinkel egy jó hely !
Hittem is Neki , sőt már voltam is egy kisebben, de ma végre eljutottam a térség legnagyobb üzletébe ! :)
Mi is az a Kringwinkel ?

Ez egy olyan "áruház", ahol megunt, de még jó cuccokat lehet vásárolni.
Tudni kell, hogy az itteniek általában nem használják el a tárgyaikat, szóval igazán szép állapotú dolgokat lehet találni.
Nagy beruházásunk volt ma is Sylvivel, mert végre találtam méretes és normális konyhai dobozokat a cukornak,sónak, lisztnek, stb...és kb a bolti ár tizedéért. Persze, hogy megvettem!
A csajoknak szereztünk "fillérekért" egy helyes ládát, amibe Dia mindenáron be is akart bújni.
Nagyon klassz étkezőasztalok is gazdára vártak, lehet, hogy holnap visszanézek, mert találtam egy igen méretes példányt ,amihez 8 szék is tartozott ....az otthoni árakhoz képest is nevetséges összegért !
Szobabiciklit például 5 euróért lehet vásárolni, ki is próbáltam és gondolkodom is a beszerzésén a rossz időkre.
De 5 euróért vettünk rattan 3 szintes polcot ,ami pont jó lesz a a szintén rattan fogashoz . :)
Ja és persze találtam magamnak szintén nagyon drága nyári szoknyát is, sőt, mindjárt kettőt is, szóval nagyon eredményes volt ez a mai nap is ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése